Snap er echt niets meer van!

Discussie in 'Miskraam' gestart door charity2010, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is iig geen zwangerschap, als ik je tempkaartje zie. Zou wel eens kunnen dat je lijf zich klaar heeft gemaakt voor een eisprong, maar toen 'bedacht' dat er nog wat herstelwerkzaamheden uitgevoerd moesten worden.
    Dat betje bloedverlies wat je hebt, is denk ik dan gewoon wat laatste rommel die er nog uit moest. Want een echo kan wel zeggen: schoon, maar je ziet niet alles op de echo, daar is ie ook weer niet nauwkeurig genoeg voor.
    Je temp in de gaten houden, want van een normale cyclus kun je op deze manier iig niet uitgaan....

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Aan de hand van mijn themp. zou ik indd ook geen zwangerschap verwachten, maar vindt het wel raar dat er langzaam maar zeker toch wat zwangerschapsymtomen terug komen, zo heb ik al een aantal dagen weer onwijs last van mijn borsten en vanochtend heb ik zelfs boven de wc gehangen, dat maakt mij dus ook zo aan het twijfelen over toch een evt. zwangerschap. Ben toch al dik 2 weken niet meer aan het bloeden na de miskraam, en sinds vandaag en gister is het ook niet meer bruin/roze maar lijkt het wel een rare kleur afscheiding. Pfff.. Als ik van mijn normale cyclus zou gaan (zoals ik ook met mijn banner heb gedaan) zou ik 14 juni ongesteld moeten worden, dan is het dus ook heel logisch dat ik nog geen ongesteldheids krampen etc. heb. Maar heb ook ergends gelezen dat je lichaam, indien er geen eisprong is geweest, niet veel heeft schoon te maken na een miskraam. Iig niet als hij zo snel is gekomen en in dat geval kan ik dat beetje bloedverlies wat ik nu al die dagen heb wel zien als de eerste ongi maar als ik van mijn gevoel uitga kan ik me dus echt niet voorstellen dat dit mijn ongi zal zijn of is geweest. Mijn themp. was vanmorgen wel weer wat hoger dan gister..

3. raspberry

Als je geen eisprong hebt gehad, zal een bloeding idd nogal anders verlopen dan een menstruatie.
    Over dat misselijk voelen: ik ben al 4 maanden misselijk, met toppers tussen m'n ei en menstruatie steeds.... :( Is hier dus gewoon herstel van mijn lijf en reactie op hormonen blijkbaar, maar heeft geen bal te maken met zwangerschap vooralsnog :( Bovendien: ijzertekort veroorzaakt ook misselijkheid. Ik heb een paar weken geleden bloed laten prikken en toen zat mijn HB op 7,5, (na de miskraam 6,4). Is voor mij te laag, verklaart hier de misselijkheid dus ook wel.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb de ovutestjes er eens bij gepakt en vergleken met mijn themp. kaartje. Weet niet of die test van 28 mei nou posi was of niet, vindt het erg onduidelijk. De linkerkant van de teststreep is namelijk even donker als die van de controle alleen is de test streep aan de linkerkant wat dunner en dus ook lichter.. Aan de hand van mijn themp. denk ik niet dat dat de dag van mijn ei is geweest. Op de 28e heb ik niet gethemp. maar de dag erna wel en toen was mijn themp. 37 waarna hij de volgende dag zakte naar 36.7. 1 juni was mijn themp. 36.2 maar de 3 dagen erna wel gestegen, toen weer 2 dagen gedaald en vandaag was hij weer gestegen. Maar bruin/roze kan toch ook niet samen gaan met een ei, of wel? En heb bovendien 1 juni ook nog een ovutestje gedaan, die ws negatief. Moet wel zeggen dat ik normaal tussen 17.00 en 17.30 teste maar dat op die dag al rond 14.00/14.30 heb gedaan omdat ik die middag weg moest, weet niet of dat weet uit maakt? Heb net toch maar een zwtest gedaan en die was omo wit, helaas natuurlijk maar had het wel verwacht. Heb vandaag nog geen bruin/roze meer gehad. Weet niet of ik nu die dagen moet zien als ongi of toch nog moet afwachten op de daadwerkelijke ongi.. Denk dat ik helaas niet veel meer kan doen dan afwachten nu.. Oja, ijzer gehalte is ook op geprikt, paar dagen voor de miskraam maar dit was helemaal goed zeiden ze..

5. raspberry

En hoe hoog was je ijzer? Want van mij zeiden ze dat 7,5 'helemaal goed' was, terwijl ik van mezelf weet (en dat nu ook nog steeds voel) dat ik dan echt moe ben en echt niet fit.

Nogmaals: met een ovutest neem je je LH-piek waar. Die KAN er voor zorgen dat 24-48 uur later je ei springt, maar dat hoeft dus niet. Je lijf heeft er blijkbaar wel haar best voor gedaan, gezien de tempstijging even, maar gezien de daling is er geen eisprong geweest.
    Je lijf is denk ik echt nog van slag af door de MK.
    Gewoon je temp in de gaten houden: zodra je een blijvende tempstijging hebt, heb je een ei gehad en kun je 14 dagen later testen.
    En misschien wordt je voor die tijd nog echt ongesteld en is dat een duidelijker moment om je cyclus weer opnieuw af te gaan tellen :)

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heb geen idee, dat hebben ze er niet bijgezegt. Ze zeiden alleen even prikken op je ijzer omdat je veel bloed kunt gaan verliezen met de miskraam, en bij de controle echo zeiden ze dat het ijzergehalte in orde was.. Voel me niet moe ofzo, voel me verder eigenlijk wel goed.. Vindt het wel lastig dat je niet vooraf aan je themp. kan zien wanneer je ei komt. Ik heb nog ovutestestjes liggen voor 1 cyclus, dus wou die eigenlijk ook pas echt gebruiken na mn ongi.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Vandaag was mijn themp. weer 36.8, net als gister..

Deel Deze Pagina