miskraam en vakantie

Discussion in 'Miskraam' started by Pompeloesje, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    Hoi,

Morgen moet ik op controle bij de gyn om te kijken of de bm schoon is.
    Moest dit niet het geval zijn krijg ik een curretage.
    Nu gaan wij volgende week op vakantie...
    Ik neem aan dat je dan niet mag zwemmen? en ook geen tampons mag gebruiken?

Hopelijk is alles schoon en kan ik met een gerust hart gaan zwemmen op vakantie maar zal het toch maar eens navragen :(

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja... ik had ook een curretage en mocht zeker geen tampons gebruiken. Gelukkig was mijn bloeding na een dag of 5 al over...
    Ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat :)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je hebt er nog een geopend, zie ik.
    Ik heb ook een curettage nog gehad, omdat er restweefsel achtergebleven was en ik nog vloeide, (ik was op woensdag begonnen met vloeien, zondag kwam het vruchtje echt los en woensdag op de nacontrole vloeide ik nog als bij een zware menstruatie). Heb toen donderdags een curettage gehad en daarna was het bloeden vrijwel direct over.
    Tampons lijken me idd niet zo verstandig, maar in principe mag je, zodra je niet meer vloeit, weer zwemmen. Na een curettage zou ik er zelf wel even een paar dagen mee wachten, (want ik zou me voor kunnen stellen dat je baarmoedermond weer even moet sluiten), maar vraag het je arts morgen even, die kan je goed adviseren!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Je mag totdat je niet meer vloeit inderdaad geen tampons gebruiken, niet zwemmen of in bad, en geen seks..

Succes en ik hoop dat je bm schoon is..

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik krijg morgen een curretage en vertrek donderdag en mag inderdaad pas zwemmen als het bloeden gestopt is en inderdaad ook tampons en dergelijke mag niet. Hoop dat ik snel stop met bloeden want ja als je 2,5 bent wil je alleen maar zwemmen op vakantie vind het zo sneu voor mijn zoontje anders.

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    ooh ilona,had van jou dit antwoord echt niet willen horen :(:x
    Trek je het een beetje?

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    echo was goed,bm was helemaal schoon en volgens de gyn is mijn cyclus al mooi terug op gang...

8. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ja helaas had het ook liever anders gezien maar ben weer thuis en het gaat redelijk! Wat fijn dat je bm schoon was enne gefeliciteerd met je dochtertje!

Share This Page