Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik word al heel lang op vrijdag ongesteld eigenlijk al sinds voor mijn zwangerschap. Na mijn zwangerschap ging dat gewoon zo door. Stipt op vrijdagmiddag, misschien vreemd maar toch. Nu is het zo dat ik sinds een maand of drie ineens op woensdag ongesteld werd en vorige week ineens op zondag! Ook is het zo dat ik de laatste keer 7 volle dagen ongesteld ben geweest. Normaal is dat een dag of 4 heel soms 5. Nu had ik op zondag een beetje bruinig bloed, op ma, di en wo was het redelijk heftig en rood/vers bloed en de do, vr, za en zo weer bruinig. Hoe kan dat? Ik bedoel, hoe kan het dat mijn menstruatie ineens zo anders is dan anders? Mijn vriend en ik zijn eigenlijk sinds twee maanden 'bezig' met het maken van een tweeede kindje en ik maak me eigenlijk wel en beetje zorgen. Ik bedoel omdat mijn menstruatie nu ineens zo anders aan het worden is. Zou dit kwaad kunnen? Ik heb zelfs gedacht zou ik misschien zwanger kunnen zijn? Wat denken jullie?? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Dat kan geen kwaad hoor gebruik je ovu testen? dan kun je in ieder geval wanneer je je ei hebt, ik heb daar nog geen ervaring mee want zit in ronde 1 en heb eigenlijk nooit in de gaten gehouden hoe lang mijn cyclus eigenlijk was... haha, maar ik lees hier op het forum van heel veel vrouwen die heel regelmatig ongesteld zijn en dan plots als ze egt gaan proberen voor een zwangerchap dat het allemaal begint te schommelen enzo dus het lijkt me allemaal geen probleem en niks om je zorgen om te maken, ma als je nog geen ovutesten gebruikt zou je dat eens moete doen om je vruchtbare periode te schatten Succes!! Liefs Adorable
heb je al getest ? mijn menstruatie iss nog veel leuker. 28-35-21-26-29-31-24 geen touw aan vast te knopen. Ook hier soms een maand dat ik maar 2 dagen echt vloei.
Ik gebruik geen ovulatietesten en ik heb ook nog geen zwangerschapstest gedaan..... Ik zal beide eens gaan doen idd! Nou ja we wachten maar gewoon af hé. Meer kan je ook niet doen...
ik ben er één met een voorbeeldige cyclus, altijd precies 28 dagen en kan er de klok op gelijk zetten. In de warme maanden wordt ik het eind van de ochtend en in de koude heel vroeg op de ochtend. Na mijn mk begin dit jaar was het maanden mis...5 weken 3,5 week, drama..klus je steeds op de verkeerde tijdstippen. Nu is sinds 2 maanden de boel weer in orde en kan ik de klok er weer op gelijk zetten..misschien hebb je zonder dat je het weet een mk gehad? Ik zou idd ovu testen gaan gebruiken...als je dat hebt weet je tenminste dat alles het nog doet zoals het hoort