Hallo dames, Zoals hierboven al staat snap ik er niks meer van! Gister was mijn nod, van de week al wat buikpijn gehad en gister bleven de rode duivels weg. Test gedaan maar negatief. Gisteravond had ik weer buikpijn en heb een paracetamol genomen. Vanmorgen nog geen rode duivels en heb net een test gedaan met de eerste urine maar weer negatief. Normaal ben ik altijd regelmatig ongesteld maar het zal hem nu aan mezelf liggen. Hebben jullie die ook meegemaakt?? Heb trouwens met kruidvat 2v5 getest. Succes iedereen!!
Ja er kan altijd wat speling in de dagen zitten. Ik zou als ik jou was over een paar dagen weer testen ofzo. Sterkte met wachten. liefs catje
Hoi Muisje, Ben je altijd regelmatig ongesteld geweest?? Het kan idd zo zijn dat er gewoon wat speling zit tussen de dagen...maar heb je nog meerdere symptomen dan alleen buikpijn?? Gr. Anu
Van de week ook wat diarree gehad verder voel ik me goed.En normaal ook vreetbuien voor de ongesteldheid maar nu ook geen last van gehad. Misschien omdat je nu overal op let. Xx
Nou meid, je maakt het wel spannend hoor. Misschien heb je een late eisprong gehad (kan wel eens voorkomen) en heb je misschien last gehad van de innesteling. Ik hoop het voor je. Ik blijf je volgen
Ja ik ben normaal regelmatig ongesteld. Heb het nog niet gehad zo na de bevalling toen mijn cyclus weer begon.Maarja ik wacht rustig af.. Vanavond ook weer wat buikpijn gehad. Groetjes
En bij mn vorige zwangerschap had ik een dag na mijn nod een positieve test in mn handen.Vandaar dat ik het nu zo vreemd vindt. Ok dan maar niet deze x maar laat dan de rode duivels komen...