Ik snap er nog steeds niks van! Gister dacht ik dus ongesteld te zijn. Maar dat bleek toch niet zo te zijn (of nog niet). Ik had alleen een heel klein beetje oud bloed. Maar m'n laatste test van gister gaf nog aan dat ik niet zwanger ben. @ Angellinda: En, had je vanochtend nog een test gedaan? Wat gaf hij aan? Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en zijn vanaf half februari gestopt met de pil. Dus op zich valt het wel mee hoor, we zijn nog niet heel lang bezig. Maar ik ben zo'n typische vrouw dat als ik iets wil, dan wil ik het ook meteen. En dat moet ik dus nog even uit mijn hoofd zien te krijgen. Jij hebt al een zoontje zo te zien? Leuk hoor. Heb je toen ook zo'n onzekerheid gehad voor je echt wist dat je zwanger was? Groetjes
Hoi Angellinda, Wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar... zo lang je nog niet ongesteld bent, is er nog van alles mogelijk! Hoop voor je dat je snel meer weet. Misschien morgen vragen of je huisarts een bloedtest wil doen. Hoeveel dagen ben je ook al weer over tijd? Groetjes
Ja heb vanmorgen getest en weer negatief. Geef de moed nu wel en beetje op. Bij mijn zoontje had ik dit niet had ik de dag na NOD een knal test. Ik ben precies zo hoor, dat ik iets meteen wil. Maar helaas hebben weer er niks over tezeggen. Dus jou ongesteldheid is min of meer al weer gestopt? Raar hoor
Niet opgeven hoor! Volgens mij is het uitblijven van je ongesteldheid een duidelijker teken dan een negatieve test. Je hoort toch ook wel eens van mensen die pas na 6 weken positief testen? Als ik jou was zou ik toch gewoon even langs je huisarts gaan voor een bloedtest. Die ongesteldheid van mij kan je niet eens een ongesteldheid noemen. Ik had alleen 's ochtends wat oud bloed verlies, maar dit was echt een heel klein beetje. De rest van de dag wel tampons gebruikt, maar dit was achteraf niet nodig geweest. Dit maakt het nu nog verwarrender. Ondanks dat ik me toch echt zwanger voel, hou ik er wel rekening mee dat ik elk moment toch echt ongesteld kan worden. Dan valt het me hopelijk niet al te erg tegen.
wat lastig meiden in die onzekerheid te zitten. Had ik vorige maand ook en ook testen gedaan 1 van predictor en die gaf wel posetief aan, maar ik werd gewoon 14 dagen later ongesteld en nu is alles weer omgegooid. Ik hoop dat het voor jullie niet zo is en dat jullie posetief testen maar je kan ook gewoon een lange cycles hebben. groetjes
Helaas toch ongesteld geworden, baal er erg van. Maar ik heb nu eindelijk duidelijkheid. Nu kunnen we verder, en hopen dat het snel raak is.
Balen meis, maar je hebt inderdaad wel duidelijkheid... Al had ik liever gezien dat een positieve test je eindelijk duidelijkheid had gegeven. Jij natuurlijk ook... Iig heel veel suc6 de volgende ronde! Hoop dat het snel raak zal zijn!
Jeetje wat balen voor je. Ik doe met je mee, ik ben ook vandaag echt ongesteld geworden. Erg jammer, ik had het graag anders gehad, maar ja, moeten we toch maar weer een maandje wachten. Succes voor de volgende ronde en wel positief blijven he! Hou je ons hier wel verder op de hoogte?