hoihoi, ik weet niet wat ik moet doen?! een tijd geleden heb ik een paar keer seks gehad (ben niet aan de pil, ook niet in mij klaargekomen) de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 22 mei, maar mijn cyclus verschilt nogal soms 29 dagen soms 32 maar soms ook 39 dagen ! ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan maar deze was negatief, wanneer kan ik nou het beste een nieuwe test doen? ook heb ik vorige week heel erg veel afscheiding gehad normaal heb ik dit nooit zoveel, misschien is dit een teken??!
als je dit keer uitgaat van een cyclus van 39 dagen, is je eerste nod pas vrijdag 29 juni hè. dus, geen paniek, je kan nog perfect ongesteld worden nu hè ....
22 mei je laatste ongi. Uitgaande van een cyclus van 39 dagen zou je rond 30 juni weer ongi moeten worden en dus kan je nu te vroeg getest hebben. Ik zou nog even een weekje wachten. Buiten het feit om dat je wellicht wel of niet zwanger bent, is het wel enorm dom om zonder beveiliging te sexen (klaarkomen of niet) ivm SOA's die je kan oplopen. Ik ga er dus even vanuit dat de sex is geweest met een vaste vriend en dat jullie beide nog niet zijn getest op soa's. Hoe lang is dat tijdje geleden eigenlijk??
Dankjulliewel, ik zal nog een weekje wachten en wanneer ik niet ongesteld word nog een test doen. Tijdje geleden was denk ik 2 3 weken terug, heb wel vaker seks gehad rond die tijd. (met mijn vriend idd)
Ik ben nog niet ongesteld, heb wel elke keer het gevoel dat ik ongesteld word maar heb uiteindelijk alleen maar witte afscheiding.. normaal heb ik dit nooit, kan dit een teken zijn?
nee nog niet, ik ga denk ik nog een paar dagen afwachten aangezien me cyclus zo onregelmatig is.. en ook omdat ik elke keer het gevoel heb dat ik ongesteld word
heb vandaag weer een test gedaan, was weer negatief. heb wel echt hele erge buikkrampen gehad vandaag (alsof ik ongesteld werd) maar heb weer alleen maar witte afscheiding. Heb echt erg last van mijn buik, heb een hele rommelende buik afgelopen dagen.. Erg vevelend dit
Inderdaad.. Maar elke keer heb ik dus een beetje afscheiding ipv bloed kan dit echt geen teken zijn want normaal heb ik dit nooit voor/tijdens mijn menstruatie maar juist erna.