zwanger?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kiwi6, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwi6

kiwi6 Lid

26 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

ik weet niet wat ik moet doen?! een tijd geleden heb ik een paar keer seks gehad (ben niet aan de pil, ook niet in mij klaargekomen) de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 22 mei, maar mijn cyclus verschilt nogal soms 29 dagen soms 32 maar soms ook 39 dagen ! ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan maar deze was negatief, wanneer kan ik nou het beste een nieuwe test doen? ook heb ik vorige week heel erg veel afscheiding gehad normaal heb ik dit nooit zoveel, misschien is dit een teken??!

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    als je dit keer uitgaat van een cyclus van 39 dagen,
    is je eerste nod pas vrijdag 29 juni hè.
    dus, geen paniek, je kan nog perfect ongesteld worden nu hè ....

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    22 mei je laatste ongi. Uitgaande van een cyclus van 39 dagen zou je rond 30 juni weer ongi moeten worden en dus kan je nu te vroeg getest hebben.
    Ik zou nog even een weekje wachten.

Buiten het feit om dat je wellicht wel of niet zwanger bent, is het wel enorm dom om zonder beveiliging te sexen (klaarkomen of niet) ivm SOA's die je kan oplopen.
    Ik ga er dus even vanuit dat de sex is geweest met een vaste vriend en dat jullie beide nog niet zijn getest op soa's.

Hoe lang is dat tijdje geleden eigenlijk??

4. kiwi6

kiwi6 Lid

26 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel, ik zal nog een weekje wachten en wanneer ik niet ongesteld word nog een test doen.

Tijdje geleden was denk ik 2 3 weken terug, heb wel vaker seks gehad rond die tijd. (met mijn vriend idd)

5. kiwi6

kiwi6 Lid

26 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet ongesteld, heb wel elke keer het gevoel dat ik ongesteld word maar heb uiteindelijk alleen maar witte afscheiding.. :( normaal heb ik dit nooit, kan dit een teken zijn?

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het zou een teken kunnen zijn, maar hoeft niet persé.
    Heb je nog niet opnieuw getest dan?

7. kiwi6

kiwi6 Lid

26 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nog niet, ik ga denk ik nog een paar dagen afwachten aangezien me cyclus zo onregelmatig is.. en ook omdat ik elke keer het gevoel heb dat ik ongesteld word

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ik zou gewoon een test doen hoor!

9. kiwi6

kiwi6 Lid

26 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb vandaag weer een test gedaan, was weer negatief. heb wel echt hele erge buikkrampen gehad vandaag (alsof ik ongesteld werd) maar heb weer alleen maar witte afscheiding. Heb echt erg last van mijn buik, heb een hele rommelende buik afgelopen dagen.. Erg vevelend dit

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dat is inderdaad vervelend. Nou laat het dan maar doorbreken dan, dan kan je tenminste verder.

11. kiwi6

kiwi6 Lid

26 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad.. Maar elke keer heb ik dus een beetje afscheiding ipv bloed kan dit echt geen teken zijn want normaal heb ik dit nooit voor/tijdens mijn menstruatie maar juist erna.

Deel Deze Pagina