Na de bevalling was ik eigenlijk bijna direct ongesteld. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 35 dagen. na de bevalling dacht ik dat mijn cyclus meteen oke was, maar niets is minder waar. wie van jullie heeft dat ook? ik slik geen pil, maar we doen het gewoon veilig. 35-35-35-30-? zit nu al op dag 44 Iedere dag denk ik ow daar zijn de steken het zal morgen wel komen maar nee hoor. Vorige week begonnen de pukkels al te komen, maar nog geen ongi
Hier twee keer ongesteld geweest met 8 weken er tussen. Gisteren was het 4 weken geleden dus ik ben benieuwd.. (Bv daardoor langer niet ongesteld)
@Scorpion, maar zo veel langer is het nu toch niet? Had jij altijd zon regelmatige cyclus dan? Bij mij wel vaker een paar dagen verschil. Het hindert echt niet hoor, als je bang bent (lijkt zo) even een testje
Nou ik ga 6 dec weekje weg en wil zwemmen zonder ongi te zijn Normaal is wel altijd 35 dagen en 10 langer valt wel erg uit de maat. Ik ben niet zwanger want zo voel ik me absoluut niet!
Aha nu snap ik m Ja dat duurt nog ff dus ben je het vast voor die tijd geweest. Nog stress gehad, zenuwen oid? Kan schelen. En kun je (nog) geen tampon gebruiken dan?
Stress alleen maar Kan wel tampon gebruiken maar wil t daar gewoon liever niet zijn. Ik ga vandaag wel even testen en als die negatief is vraag ik primolut aan
phfffff... hoer bijna hetzelfde verhaal. Ik had altijd een vast schema met mijn ongi. Na de bevalling ook meteen weer. Ik kan er bij wijze van spreken de klok mee op tijd zetten maar nu ....... ben ik al meer dan een week te laat... Phff... wat kan je dan in de zenuwen zitten. Zwanger zijn we niet. Maar de twijfel slaat wel toe.