Hallo! Is er hier toevallig iemand die weet hoe dat zit? Ik slik nu gravitamon, maar slikte eerst nog extra calcium met vitamine D. Dit omdat ik wegens allergie voor koemelk niet aan mijn dagelijkse hoeveelheid kom. Ik doe mijn best met soja toetjes, maar kom er niet echt aan. Nu ben ik huiverig om deze door te slikken omdat ik dan heel hoog kom met vitamine D. Ik loop niet meer bij een diëtist omdat ik hier achter kwam toen mijn zoontje ook kma bleek te hebben.. Hoe kun je dit oplossen?? Dankjewel alvast!
Op je vraag kan ik niet echt antwoorden... maar let op als je nog zwanger wil worden. Ik hoorde en las op verschillende plaatsen dat teveel soja hierop een negatieve invloed kan hebben!
Dankjewel voor je reactie. Ik weet idd van de verschillende berichten en voor en nadelen van soja. We eten dit ook niet zo heel veel. Maar is wel zo ongeveer het enige waar ik calcium uit haal nu, naast mijn groenten natuurlijk.
En zou voor natuurlijke vitaminen dan gaan. Alles van de drogist is syntetisch en je lichaam haalt daar maar voor zoveel procent de vitaminen eruit. 20 ofzo dacht ik. Natuurlijke kun je online of de tuinen of Erica vinden.