VERDORIE!! Wat moet ik nu weer denken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Nov 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Stomme testen! Gisteren en eergisteren een kv test gedaan, die van gisteren was met ochtendurine die van eergisteren middagurine. Op beide testen weer heeeeeeeeeel licht een streepje. Net als vorige maand, die werden niet donkerder, ik werd ongesteld, heb toen nog een test moeten doen van de ha ivm medicijnen en die was echt wit, geen streepje, geen waasje, wit.....

Nou had ik geen kv meer in huis vanmorgen, maar wel een Z&k en een action, die er beide ingedaan, op geen van beiden wat te zien, dus toch maar weer naar kv, paar uur niet gedronken, en weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht dat streepje....

nauwelijks waarneembaar, ik zie hem ook niet als positief uiteraard, maar is dit nu een beginnetje of had de Z&K al wat moeten aangeven op 9 dpo? Op de action heb ik altijd wel een streepje, zo ook nu, maar dat zegt ook niets, omdat ie zo licht was.

Ik begin zo langzamerhand te denken dat ik me streepjes inbeeld hoor!

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    :( balen! .. zo jammer dat jij geen fotos kunt uploaden.. dan konden we met je mee kijken!!

hoop dat het goedkomt!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou er valt niets te zien, ik moet zelf ook 3 x turen maar dan zie je toch een lijn, daarom vroeg ik me af: zit ie niet gewoon in mijn hoofd? :cool:

Net weer getuurd en ja, ik zie nog wat, maar ik vraag me onderhand echt af of de kv niet gewoon voorgedrukte lijntjes of zo heeft.

En zo wel waarom ik tijdens mijn menstruatie dan wel een witte had..... Ach was ik maar verslaafd aan wat anders dan vroeg testen......;) Ik kan het echt niet laten hoor, bweeeeh

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    ja ik dacht ook dat ik achterlijk werd hoor aantal dagen geleden.. en man maar zeggen ik zie geen f*ck haha en ik maar turen...

maar die testdrang? nooit van gehoord ;)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

En hoe zijn jouw ervaringen qua z&k, die had ik van een forumlid gekregen, helaas was er van de 3 maar 1 goed, 1 was compleet krom, en 1 was precies op de teststreep beschadigd, zo jammer, want ik vond het erg lief van haar dat ze ze had opgestuurd. Blijkbaar door de post gemolesteerd :(

Maar is die gevoeliger dan de kv? of juist andersom? en als het geen hcg is, waarom geeft die dan binnen 5 min een valse lijn?

op 9 dpo zag jij nog niets he? Ytest?

3 jaar terug waren ze echt veeeeel beter!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Volgens zk zouden de testen al meten vanaf 10. Maarop de een of andere manier heb ik toch het idee dat kruidvat gevoeliger is? Als ik beide testen tegelijk gebruik en op beide komt een streep dan vind ik kruidvat altid duidelijker. Ik zit hier trouwens ook op 9 dpo. Dacht gisteren verkeerd geteld. Zolang je nog niet ongesteld bent hoop houden :)

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Z en k werd dit keer als laatste positief, en daarvoor 2 x een onbestemde lijn.. Maarja misschien had ik een pechverpakking

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

dames, ik krijg weer iets hoop :) zit nu op 9 dpo, nog even een paar dagen geduld dus, mijn beste eigenschap :)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb hier ooit op het forum eens gelezen dat je het test stripje dan eens op een groene ondergrond moet leggen. Dat "verbeterd" de kleur voor je ogen zeg maar.
    Weet niet of het helpt, maar wie weet als je toch al gekke dingen mee maakt kan dit er ook nog wel bij.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

die tip ga ik zeker onthouden, hij ligt nu al in de vuilnisbak, dus kan niet kijken.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoop houden :) ik heb vanmiddag getest op 9 dpo en er is een licht roze streepje te zien! Duidelijker dan de zk testen. Ik ben niet thuis maar zal proberen vanavond een foto te plaatsen. Ik duim voor je :)

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Valt me nog wat in.
    Dan moest je de test wel slopen zo dat je hem echt op het vel kan neerleggen.
    En ik geloof (maar weet dat niet meer zeker hoor) dat als je hem dan op een witte achtergrond neerlegt (na die groene dus) dan zouden je ogen het verschil beter moeten kunnen zien tussen rose en evt grijs/wit.

Ik persoonlijk ben niet kleurenblind, maar ik kan de tinten niet goed uit elkaar houden dus voor mij werkt het helaas niet.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh, ik ben wel kleurenblind trouwens hahaha, althans, ik zie wel kleur, maar ik kan niet zien wat lichter of donkerder is bij een of twee tinten verschil. Vandaar dus dat ik ook moeite heb met het zien van een grijs of roze streepje als het zo licht is.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik doe mijn best, maar geloof er nu al niet meer in eigenlijk. Ben benieuwd naar je foto!

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Spannend mamabri en Veronique! Ik duim voor jullie allebei!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dat is dan precies wat ik ook heb alleen leg jij het iets makkelijker uit hahaha:p:p

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    wanneer ga je weer testen ?

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit is de test van vanmiddag. Ik zit pas op 9dpo (had mij gisteren verteld moet zaterdag pas ongesteld worden.) Ik weet niet of jullie er een streepje op kunnen zien? (dit wordt turen :p) Het stond er binnen 5 minuten heeeel licht roze. In het echt zelfs duidelijker dan de test van de zk vanochtend. Daar zag ik lichter streepje dan gisteren. Ik heb het geprobeerd er duidelijk op te krijgen :)

@mamabri: niet de moed opgeven! Ik zelf dacht ook deze maand wordt het niks omdat ik 4/5 dagen voor eisprong sex heb gehad en dag na de eisprong maar toen is vriend niet gekomen zeg maar :) verwacht deze maand ook niets maar zul je net zien!
    Ga je morgen weer testen?

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo is die van mij ook, haast niet te zien en toch kun je hem ook niet volledig negatief noemen, maar ook niet positief..... Er zit gewoon "iets".

Ik kan wel zeggen dat ik een dag over wil slaan, maar mezelf kennende denk ik morgen weer, ik heb nu nog 3 kv testen en 3 actiontesten in huis :)

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Share This Page