snap er helemaal niks meer van! help please!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lalahoffstie, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je nu het best even kan wachten tot maandag om eventueel opnieuw te testen... Ben je al overtijd?

2. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    nee ik ben nog niet overtijd morgen moet ik ongi worden.
    Het is moeilijk om niet de hele tijd te testen vooral als je zo n 20 testen thuis hebt haha. word er wel heel erg onzeker van allemaal.:(

3. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik zie helaas niks op de testen.

4. love2beme

love2beme Actief lid

7 jul 2012
    259
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende
    noord holland
    Op de eerste testen zag ik echt wel een 2de streepje.
    Bij de laatste niet misschien morgen weer testen.
    Ik ken die testen niet maar denk een 2de streepje staat er toch niet zomaar.
    probeer anders kv2v5

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Maar ben je nu ongi geworden?

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie wel iets.. Spannend :(

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zie op de eerste foto toch echt een roze streep die 2 de kan ik niet heel goed op kijken

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    de 2e foto lijkt hij idd niet goed doorgelopen vind de streep ook beetje grijzig.

Zou even een nieuwe test doen.

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    En???

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    De dokter heb je meer hcg nodig!
    Lees je hier ook vaker hoor thuistestten die positief zijn en bij de dokter negatief

11. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Snap ook niet zo goed waarom de dokter een test gaat doen als je nog voor nod zat ;)

12. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Op de eerste zie ik niks en op de tweede zie ik wel iets van een streepje maar staat te ver naar rechts, dus negatief in mijn ogen sorry

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik dacht ook hetzelfde.. dan is jouw huisarts ook erg vorobarig geweest want ook hij/zij zou moeten weten dat het alsnog fout kan gaan voor de NOD. Of heb je een geschiedenis of extra reden dat hij wel meetest?

maar goed, huisarts testen zijn idd minder gevoelig. Heb je opnieuw getest?

14. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    ik heb opnieuw getest, testen werden wat donkerder en nu worden ze weer lichter. Heb cb digital gedaan en die zei niet zwanger. ik ben nog steeds niet ongesteld trouwens.

Nou mijn dokter heeft het niet helemaa goed zitten. Hij zei al dat de test negatief was voordat de controlestreep er stond en hij zag wel een streep staan maar hij moest even donker zijn als de controlestreep. Nou dat is dus niet zo..

Ben bang dat het verkeerd gaat of dat ik een aantal vals positieve testen heb gehad.

15. Honeybeeb

Met welke testen heb je voor het laatst getest, zijn de testen op de foto te krijgen denk je? Ben wel benieuwd...

En zou zolang je menstruatie weg blijft moed houden hoor meid, wie weet maak je langzaam hcg aan of je ei is veel later gaan springen, dus zou voor nu even stoppen met testen en dan over 3 dg nogmaals testen. Ze horen dus wel nog donkerder te worden he..

16. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    vanochtend cb gedaan maar die gaf aan niet zwanger 1-2.. hoe is dit mogelijk? wat beteknd dit nou weer? kan niks vinden online hierover?

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Huh?? Heb je er een foto van??

18. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    nee heb het hele ding uit mekaar gebroken haha sorry!! was zo chagerijnig dacht misschien helpt het om die batterij te verstellen maar toen ging hij uit:$ wil zo graag zekerheid! en dan krijg je dit.. wist niet eens dat dit kon.

Kwam trouwens eerst niet zwanger, en toen ik later terug kwam stond er 1-2 onder. Toen niet zwanger kwam ging dat zandlopertje ook weg en normaal als er zwanger komt blijft dat lopertje toch doorgaan?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek?
    Even cb foto sturen....die is niet goed....en duur genoeg dus nieuwe krijgen.

20. Honeybeeb

Deel Deze Pagina