Hoi, Wij zijn bezig om zwanger te worden maar snap op dit moment helemaal niks meer van mijn lichaam. Ben 20 mei ongesteld geweest en daarna werd ik in mn vakantie zomaar een paar dagen eerder ongesteld. Vrij normale ongesteldheid gehad en donderdag was het weer over. Had voor mn ongesteld het gevoel dat ik zwanger zou zijn doordat ik ontzettend last had van mn borsten en dat heb ik normaal nooit voor mn ongesteldheid. Na mn ongesteldheid nog steeds last van zere borsten ook af en toe steken in mn onderbuik. Heb ook sinds 2 dagen de hele tijd een vieze metalen smaak in mn mond. Maar ik kan toch niet zwanger zijn aangezien ik net ongesteld ben geweest? Maar wat is dit dan? Had dit weekend ook bruine afscheiding en nu niet meer. Hopelijk kunnen jullie me hier bij helpen.
Hoihoi, Misschien is het bloedverlies van een innesteling geweest en verwar je dat met een menstruatie.....doe voor de zekerheid een test dan weet je meer! Helaas is een cyclus niet altijd even regelmatig en kan je soms een paar dagen eerder of later ongesteld worden. Imke
Heel erg bedankt voor je reactie. Maar dan zou ik nu wel positief moeten testen of niet? Heb zelf pco syndroom alleen gaat het vanaf februari heel goed zodat mn cyclus gewoon 28 dagen ( heb maar 1 keer geen menstruatie gehad) iedere keer is op de laatste keer na dan toen ik dus eerder ongesteld werd een paar dagen. Heb namelijk vanochtend getest en zag toen niks.