snap er helemaal niks meer van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monieqje, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen meiden ik snap er nu echt niks meer van! Gisteren heb ik de doktersassistente gebeld omdat ik zo een last had van misselijkheid, moe, pijn in me borsten, die spierpijn achtig iets in mijn benen, heb HEEL snel hoofdpijn, zo kan ik nog wel even doorgaan...toen zei ze ga eerst even thuis een test doen voordat je een afspraak maakt om te kijken wat er is. Dus ik zei al dat ik niet zolang geleden nega getest had...en eerst posi...toch moest ik testen...dus ik een kv 2 voor 5 euro gedaan vanmorgen en nu komt er een hele lichte streep!!!! Ik snap het noy niet meer, geven kv testen ool een valse strwep....

2. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Nou... niet dat ik er ontzettend veel van af weet maar dit klinkt toch wel ècht als zwanger! Heb al op heel veel fora gelezen en nog nooit gehoord van een valse posi van de kruidvat 2 voor 5... Dus ik duim voor je maar volgens mij mag je wel een beetje blij zijn hoor! Liefs..

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb op de kv test wel een paar keer lijntjes gezien toen ik niet zwanger was. Maar die waren meer wit dan roze.

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    deze is echt licht roze. ik denk dat ik toch maar een afspraak moet gaan maken bij de huisarts. Wat is dit vervelend zeg! Was net van die onzekerheid af! Begrijp me niet verkeerd hoor als het zo is ben ik hartstikke blij, maar ik snap er nou gewoon niks meer van...heb op 17 sep. Volgens mij met een digitale nog getest en die zei toch echt niet zwanger...en naar mijn idee kan ik nu nog geen eisprong hebben gehad....

5. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey,

denk dat je het zelfde probleem hebt als mij.
    had ook een kv test 2 voo 5 euro. de ene test was posi en 2 dagen later nega. ook een digi geprobeerd van cb en deze was echt negatief.

ook een afspraak gemaakt bij ed huisarts aangezien ik ook wat kwaaltjes heb en die vind dat ik pas mag testen als mijn ongesteldheid uitblijft en dan 2 week later nog wel....

heb daarnet een email na kruidvat gestuurd kijken of ze die testen toch gaan verbeteren of iets dergelijks. des te meer klachten komen des te beter zou het dus zijn

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Monieqje, je zit een beetje in hetzelfde schuitje als ik.
    Kan zijn dat bij ons het HCG hormoon langzamer opbouwd dan bij anderen, waardoor de test het nog niet duidelijk kan zien.

Als je over een paar dagen nog de test doet zul je zien dat het streepje er straks vanaf knalt.

Ik ben ook bij de HA geweest en ik moest over een week nog een test doen en daarna terug komen naar de HA.
    Ik heb precies dezelfde symptonen/klachten als wat jij hebt.
    Dus ik ben heel benieuwd.

Succes!

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    dat ga ik dan ook wel even doen...want ik begon weer even blij te worden totdat ik me realiseerde dat het helemaal niet kan!
    Maar ga toch maar voor de zekerheid een afspraak maken bij de ha

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    pppfff ik wordt echt gek! Maar heb jij al opnieuw getest?

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Langs de ha gaan kan nooit kwaad natuurlijk.
    Ik sluit bij je aan hoor, ik word ook gek van de onzekerheid.
    Ben nu 3 weken overtijd en begin er gek van te worden.
    Afgelopen maandag voor het laatst getest en die was negatief.
    Ik ga half volgende week testen, en ongeacht de uitslag ga ik terug naar de ha.

10. zomaar1986

hey,

nou ik heb inmiddels gister ook nog getest. aangezien ik van sensitive via internet besteld had en deze was ook negatief.
    over 6 of 7 dagen mag ik testen maar wacht wel af of ik ongesteld word.. (denk dat kv merk gewoon onjuist is geweest)
    miss dat het ook te maken heeft dat ik wat grieperig ben nu snotverkouwe en koud.

maar we moeten maar in spanning afwachten (hopelijk goed nieuws voor iedereen)

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

heb je geen foto van de kv test 2 voor 5 ?

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Monieqje , toch weer spannend , laat het maar ens allemaal ff nachecken , want die onzekerheid is niks , dikke kknuufffff

13. zomaar1986

hey,

nee zijn woensdag met de container mee gegaan. aangezein mams 2x de honden uitlaat door de weeks als ik hele dag werk. voor het geval dat..

de ha zei ook al aangezein het zo pril was dat het een miskraam was maaar dat zullen we nooit weten, aangezein je er niks van hoef te vernemen.

we zullen begin volgende maand zien anders op na ronde 2

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ja marjon :( hier wordt ik echt niet vrolijk van...ze zeggen altijd geduld is een schone zaak...maar er is een grens! :( ik denk niet dat het zo is en dat het gewoon een indroogstreep is ofzo...want het kan gewoon niet lijjkt mij en als het wel zo is had die streep er nu wel af moeten knallen aangezien die posi testen van cb die ik midden sep heb gedaan....pppppffff en ik kan pas volgende week naar de ha :(

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    heb net nog een cb + test gedaan en guesss what.......zelfde streep als afbeelding 7 uit mijn album!! Heb ook ff een topic aangemaakt bij zwangerschapstesten met de vraag om meningen en ervaringen over deze testen maar ik ben nu echt het spoor kwijt!!!! Test ik altijd ligt posi of zo :(

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    als je naar de ha gaat zou ik een bloedtest aanvragen meid , dat zou dan toch wel duidelijkheid moeten geven !!

Deel Deze Pagina