Wie o wie kan mij helpen om dit te begrijpen?? Op 22 juni heb ik een mk gehad aan hand van cyctotec tabletten omdat vruchtje niet goed gegroeid was, helaas was ik na die tabletten niet helemaal schoon en heb op 2 juli een curratage gehad en op 11 juli nacontrole en zou schoon zijn volgens de gyn. Vervolgens week erna getest en testen leken iets af te nemen dus HCG neemt eindelijk af.. afgelopen maandag nog test gedaan met ochtendurine en testen waren bijna negatief, heel licht streepje te zien dus dacht gaat de goede kant op! Nu heb ik vanmiddag weer een test gedaan want dacht die moet haast wel negatief zijn nu maar die is donkerder als maandag, was een test van de Action en erna nog een KV test erachteraan gedaan en die is ook knal positief!! Mn man en ik hebben wel seks gehad omdat ik zowel na de pillen als de curretage maar paar dagen gebloed heb maar nieuwe zw.schap is eigenlijk niet mogelijk.. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt of kan het mss zijn dat die zw.testen ook op LH hormoon reageren dat ik wellicht een eisprong heb??
Heb een foto in in mn album gezet (zit nog maar kort op deze site dus hoop dat ik het goed heb gedaan Deze testen zijn van vanmiddag, die van dinsdag heb ik weggegooid maar waren stukken lichter terwijl ik die met ochtendurine had gedaan!!
Hoi Larisa, Ik zou even contact opnemen met de gyn. Ik kan me niet voorstellen dat deze testen een reactie zijn op een eisprong... Mss dat je een bloedtest kan doen. Ik duim in ieder geval voor je dat het een nieuwe zwangerschap is. Heel veel sterkte!
Net de HA gebeld maar die wilt dat ik nog een week wacht! kan toch niet zo zijn dat ik opnieuw zwanger ben na 2 weken geleden curretage en 4 weken geleden MK?
Het kan 2 kanten op... Ik hoop voor je dat dit van een nieuwe zwangerschap is! Maar ik zou toch even de gyn bellen..
Oh zie je berichtje nu. (Overheen gelezen) Misschien is de curettage niet helemaal goed gegaan en zit er restweefsel? Al vind ik het wel vreemd dat je testen dan oplopen..
Heb 1 keer echo gehad erna na curretage 1 keer gelijk erna en nu precies week geleden alletwee zeiden ze schoon heb zelf ook gezien voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk! Ik weet dat het tijd duurt voordat HCG uit je lichaam is maar het kan toch niet stijgen? Kunnen die zw. testen niet reageren op een eisprong mss heb dat weleens gelezen hier en daar..
Da kan best na een miskraam maar dan zijn zwangerschapstesten niet zo positief als deze heb je het niet voorgelegd aan een vd verloskundige hier eventueel