Hallo dames, Mijn vriend en ik willen zwanger worden van ons eerste kindje. Ik had altijd de Nuvaring, daar ben ik in januari mee gestopt, sinds die tijd voorbehoedsmiddelen gebruikt, en sinds een maand gaan we dus voor een eerste kindje! Over 1,5 week moet ik ongesteld worden, of niet.... Zou het de eerste ronde al raak zijn? Ik zou het leuk vinden als hier nog een paar dames zijn die zwanger willen worden van hun eerste kindje en het net aan het proberen zijn. Dan kunnen we elkaar lekker lastig vallen met vragen en verhalen, ha ha!
Welkom hier! Leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan! Mijn man en ik zijn sinds maart ook aan het proberen voor ons eerste kindje,tot nu toe vruchteloos helaas. Maar het is zeker mogelijk om in de 1e ronde zwanger te raken,maar dan moet je veel geluk hebben Succes alvast!
Dank je wel! Het zou wel leuk zijn als het in een keer lukt, ik wacht het rustig af.. Ik zie dat jij nu 9 dagen overtijd bent?? Heb je al een test gedaan?
Heb ondertussen mijn banner verwijderd,klopte niet meer. Heb gewoon een langere cyclus deze maand,al een pazr negatieve testen achter de rug
Vorige maand was ie mooi 31 dagen,nu jammer genoeg langer. Geen idee ivm eisprong,ik ga beginnen met mijn temperatuur bij te houden denk ik . Zo krijg ik wat meer duidelijkheid.
Goedemorgen, Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en ook in de eerste ronde! As dinsdag mijn NOD, spannend!!
Ja ik lees op verschillende forums dat vrouwen daar goede ervaringen mee hebben. Ik heb een tijdje de Pearly gebruikt, als anticonceptie dan.. een computertje waarmee je 's morgens dus je temp moet opmeten om te kijken of je wel of geen eisprong heb. Achteraf nu ik me erin verdiep weet ik dat je de dagen voor en na je eisprong ook gewoon vruchtbaar bent.. Een goede methode om niet zwanger te worden is het dus niet... Maar goed, ik meette netjes mijn temp op elke dag, 's morgens voor het opstaan zonder ook maar iets gedaan te hebben. Mijn temp schommelde elke dag wel tussen de 36 en 36,8 ofzo... Dus voor mij was het niet echt duidelijk wel of geen eisprong... Heb je ovulatietesten in huis gehaald?
Er is al een zelfde topic in Zwanger worden Clubs. Deze zal ik voor het overzicht sluiten. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/459774-proberen-zwanger-worden-eerste-kindje-173.html