Dames die het herkennen? Ik had al minder energie enzo, maar ik heb gewoon geen zin meer om te werken.niet om mn baan, die is leuk, maar ben er gewoon klaar mee..
ja hier ook totaal geen zin meer moet nog 8 werkdagen (met vrije dagen erbij 2 weken en een dag) maar heb er TOTAAL geen zin meer in. Ik werk nog 6 uurtjes per dag, in de zorg. Doe voornamelijk administratief werk en medicatie uitdelen, maar merk dat ik na 3 uur al erg moe ben, en zeer vermoeide benen heb. Die vermoeidheid maakt wel dat ik er niet zoveel trek meer in heb En alle rompslomp er omheen. Moet 10 maart naar de bedrijfsarts omdat ik vanaf begin januari 2 uur per dag minder werk (logisch??) en 17 maart ga ik met verlof...
Yep, rond die termijn had ik dat ook.. Het idee dat ik nog 5 weken moest stond me zo tegen. Maar goed, ik werk 4x9 heb een kleine 3 uur reistijd in totaal, studeer daarnaast en heb een reusachtige baby in mijn buik. Ondanks dat ik enorm het gevoel had te falen heb ik toch gekozen om 2 weken vakantie voor mijn verlof te plakken. Ik ben met 34 weken gestopt en oh wat ben ik blij!! Ik heb vorige week een week plat gelegen met de griep en ben nu heerlijk aan het bijkomen. Daarnaast spreek ik met al mijn lieverds af die ik graag nog een middagje/avond wil zien zonder dat ik mama ben. Ik heb nu de tijd en de rust om afscheid te nemen van deze bijzondere periode en lekker bij te komen. Misschien dat jij ook nog iets met vakantiedagen kunt doen? Sterkte met de laatste dagen meid!
Je bent er gewoon aan toe. Je leeft naar de bevalling toe, maakt de voorbereidingen klaar, je wilt je kindje gewoon dolgraag ontmoeten! Naast dat je lichamelijk er op achteruit gaat, is het meer dan normaal dat je er klaar mee bent!
Count me in! Lichamelijk gaat het prima maar ik heb gewoon echt geen zin meer.Er gaat ook best veel langs me heen momenteel op t werk...ben al beetje aan het afsluiten voor mn gevoel. Ik verheug me enorm op mn verlof,lekker alvast "coconnen" in mn eigen wereldje...
Ik tel vanaf heb begin de weken al af. Ben zo toe aan even rust, maar wil geen vrij nemen (alle tijd met kleintje doorbrengen) en ben te trots om me ziek te melden
Hier ook weinig zin hoor.... maar de motivatie is er ook niet echt omdat mijn contract niet word verlengt. Nog een paar weken en dan gaat het verlof in!!
Ik begin het ook te merken, werk nu halve dagen maar merk dat ik echt uitkijk om weer naar huis te gaan. Ook als ik amper achter het bureau gekropen ben! Begin het rusten nu wel te waarderen (eerder kwamen de muren toch op mij af...), doe eens een wasje draaien, kook eens wat, vandaag even de stad in gelopen... vooral met dit weer merk ik dat ik uitkijk naar mijn nieuwe leven. Geniet er lekker van.
tuurlijk ligt zeker niet aan jou! wij zijn gewoon met hele andere dingen bezig en hebben hele andere prioriteiten
Ja, ik ! Keer een beetje "in mijzelf"als het ware. Heb stomweg de interesse niet meer, terwijl mijn werk heel leuk is. Zit dus echt een beetje mijn tijd uit.....
Ik kwam er vandaag achter dat ik me misrekend heb...tegen iedereen gezegd dat ik nog maar 3 weekjes hoef en dan vakantie+aansluitend verlof, kom ik er vandaag achter dat het er nog 4 zijn....arrgglllll:x Ik voel sowieso de laatste tijd weinig tot geen waardering meer van mijn werk, heb geen zin in die 4weken. Ik werk fulltime, doe alles nog terwijl de meeste collega's al met 25wk halve dagen gingen werken, maar nooit laten ze merken dat ze dat waarderen. Alleen hardop zeggen dat ze goed merken dat ik mijn adhd-medicatie niet meer mag nemen. En bedankt
Ik heb dit ook! Ben nu 21 weken en t is niet dat ik geen energie heb maar heb er gewoon geen zin in! Wil wel weer na me zw schap gaan werken werk nu ook nog maar heb gewoon geen zin, blegh.
Hier nog zo eentje die er last van heeft! Ik werk in de zorg en dat vraagt lichamelijk veel van me. Ik ga wel wat minder werken de komende weken, maar dat heb ik ook echt nodig. Ik wil graag aan de slag gaan in mn huisje, maar daar kom ik totaal niet aan toe.... ik moet nog tot eind mei pffff (verlof bij 36 wkn)... En dat terwijl ik 2 maanden terug nog stond te springen om extra uurtjes, nu geloof ik het allemaal wel
Ik begrijp je volkomen, ben nu 22 weken en wil nu al thuis blijven. Ik werk met clienten en ik raak zo snel geirriteerd. Ik moet nog zoveeeeel maanden.