Je cycluslengte kun je berekenen en loopt van de eerste dag van dat je ongesteld werd tot de volgende eerste Dag dat je ongesteld wordt. Ik werd 12 oktober ongesteld. De maand later werd ik 10 november ongesteld. Van 12 okt tot en met 10 nov. Zijn 29 dagen. Dus mijn cycluslengte was de eerste ronde dus 29. Gemiddeld is het 28 maar dat hebben mensen die al jaren de pil hebben geslikt niet altijd maar direct! Je moet is bijhouden welke cyclus je elke keer hebt?! Als je een beetje een regelmaat Ziet is dat makkelijker en kun je ook aan de gang gaan met ovulatietesten rond je eisprong! Nu maar hopen dat je al zwanger bent geworden! Ik ga duimen! Liefs
Hey ladies, Nog geen ongi hier, erg verwarrend allemaal! :S Ik weet dat ik elke maand gwoon ongi word zeg maar, kheb et nie nauwkeurig bijgehouden, maar ik heb nooit een "lange" cyclus gehad.. Dus niet langer dan een maand ertussen zeg maar.. gister weer een nega testje, voel me shit, maar ja het is niet anders.. Ik ga er niet echt meer vanuit dat ik zwanger ben, althans durf het niet.. (alle ongemakjes zijn er nog, maar ik probeer er gewoon niet meer aan te denken..) Ik ga er vanuit dat ondanks ik nu al zo'n 14 mnd van de pil af ben, het misschien toch nog "ontpillen" is.. Door de negatesten ben ik zelf ook een stuk negatiever, ik wil bijna gewoon dat m'n ongi komt ofzo, dan weet ik tenminste waar we aan toe zijn.. En kunnen we verder met de volgende ronde.. Dus ik ga er vanuit dat alles in de war is (zo ineens..:S).. Ik ga ook niet meer testen, mocht het zo zijn, dan is het zo en ben ik/zijn we dolgelukkig, maar ik wil mezelf niet langer gekmaken.. Liefs, Rowena..
heey rowena, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. wij zijn januarie dit jaar ghestopt met de pil en nog steeds niet raak.. ook wij dachten dat het vanzelfwel zou gaan gebeuren maar nu bijna een jaar verder duurt t wel erg lang! ik heb deze maand voor het eerst een bloeding gehad tijdens de innestelperiode (innestelbloeding dus!?) en na een week ook zere borsten en vaak plassen.. ook last van maagzuur en steekjes in mn buik. vandaag was ik 1 dag overtijd en had ik een negatiev test we waren er echt van overtuigd dat het nu raak zou zijn! ik was echt zo teleurgesteld.. hoe kan dit nou? stiekem hoop ik nog dat de volgende test wel positief is maar ik weetook wel dat ik mezelf gek blijf maken.. x
Hey mominspy, Ja is zo ontzettend vervelend als je gevoel iets anders zegt dan de test aangeeft.. Maar zoals je misschien bij voorgaande berichten gelezen heb, kan het dus zijn dat je zwangerschapshormoon nog te laag is om gemeten te worden.. Dus wacht even en doe nog een test.. Blijf het te lang uit, net als bij mij, neem contact op met de HA.. In je bloed komt het sneller naar voren dan via urine.. Hoe langer je in onzekerheid blijft, hoe gekker je wordt.. Ontzettend frustrerend! Ik hoop voor je dat je snel een positest in je handen hebt! Ik duim iig voor je! Liefs, Rowena.. Xx
Hey rowena, Nog steeds niet ongesteld geworden, nou het blijft dus even spannend. Ja ik Zou e r gewoon niet op rekenen dan kan het alleen maa meevallen, maatja is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Succes en houd ons op de hoogte!
Hey meis, Yup, zowel spannend als frustrerend en idd ik reken er niet meer op.. Durf het ook gewoon niet meer hoor.. Ontzettend onzeker voel ik me.. Maar ja, ik zie het wel.. Probeer het gewoon naast me neer te leggen en af te wachten.. Sowieso hou ik jullie op de hoogte! Xx