wat vinden jullie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sjaantje85, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hallo dames ik ben nu5 dagen overtijd...ik heb eergister getest en toen stond er een hele vage streep bijna niet zichtbaar dus voor mij gewoon nega...maar ik heb wel een aantal symtonen ben echt heel erg moe kom mijn bed bijna niet uit....normaal ben ik altijd gelijk wakker...en ben misslijk en heb weinig eetlust en mijn (.)(.)zijn gevoelig..maarja je lichaam kan je voor de gek houden he!maar wat vinden jullie vandaag weer testen of nog even een paar dagen wachten....pff wat nogal moeilijk is haha :rolleyes:

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik zou het wel weten... testen!

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Vandaag nog een keer testen natuurlijk, je bent al weer 2 dagen verder en als je de vorige keer een vage streep had, dan zal hij nu wel duidelijker zijn.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zou morgenochtend testen als ik jou was :)

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mzzz net getest maar niks te zien...dus wachten rustig af.....

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Gewoon testen.
    Ik heb vanochtend voor het eerst in m'n leven de test gedaan samen met m'n schatje.

Had vanochtend bruinverlies dus dacht, verdorie; toch niet dan? Maar ga toch testen.
    Zie album voor resultaat.

Bruinverlies is nu verdwenen. Ik durf nog niet blij te zijn maar heb super leuke/lieve reacties hier op het forum maar kan het niet bevatten, geloven.
    Vrijdag test ik nogmaals denk ik....
    (als je eenmaal test....) maar ben bang om dan een ander resultaat te krijgen.

Wat een onzekerheid en twijfel he maar ja... dit is nieuw voor me.

Succes!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan zou ik als je morgen nog niet ongi bent gewoon nog een keer testen.
    Als je zwanger bent is er weer meer HCG in je urine.
    Succes!

Deel Deze Pagina