snap er niets meer van..

Discussion in 'Zwanger worden' started by bubsie, Dec 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ik snap echt helemaal niks meer van mn lichaam.
    door eind november gestopt te zijn met de pil. ben ik 5 dec 3 dagen ongesteld geweest. daarna werd ik het op 25 december weer 3 dagen.
    nu was ik gister aan het douche en voelde wat, en had toen erg veel slijm op mn vinger, en dacht nog iets gehoord te hebben over rekbaar slijm dus nog eens gevoeld en toen was het dus bloed :confused: , dacht nog nee he niet weer ongesteld.
    maar nadat ik uit de douch kwam had ik nog een beetje bloed.
    een half uur later helemaal niks meer. :confused: en nu nog niks.
    ik snap er nu echt niks meer van. en weet dus ook niet meer waar ik van uit moet gaan, kwa vruchbare dagen enz.
    kan iemand me hier iets meer over vertellen hoe het nu zit in mijn situatie. :(

2. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Hoii

misschien ben je nog aan het ontpillen? Je bent nog maar net gestopt, en je lichaam moet natuurlijk eerst al die hormonen eruit werken. De meeste vrouwen hebben na het stoppen met de pil een onregelmatige menstruatie.

Succes ermee!

3. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

Dec 27, 2008
    146
    0
    0
    Je lichaam is aan het ontpillen , ik zou me niet zoveel zorgen erover maken.

Het is natuurlijk niet zo makkelijk omdat je nou niet weet waarvan je uit moet gaan qua cyclus.

Maar misschien is komende maand helemaal toppie dus wacht gewoon ff af .

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    het wel bekende ontpillen moet je gewoon ff door en dan komt er meer regel in.

5. Carosuus

Carosuus Lid

Sep 29, 2008
    18
    0
    0
    Ik ken het gevoel, heb ook zo veel 'problemen' gehad met het ontpillen. Nu 6 maanden zonder pil begin ik m'n lichaam weer een beetje te kennen en de symptomen te herkennen. Waarschijnlijk moet je toch nog wat geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is.....
    Sterkte ermee!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ja het zal misschien wel het ontpillen zijn.
    inmiddels ben ik dagelijks misselijk maar goed
    we zullen afwachten wanneer ik nu weer ongie wordt dan kan ik het misschien beter uitrekenen.

7. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Denk ook dat je lichaam aan het ontpillen is. Dat gaat bij iedereen anders en de een heeft wat meer last van tussentijdse bloedinkjes dan de ander. Kan nog wel een tijdje duren voor het weer normaal verloopt, dus helaas zal je nog wat geduld moeten hebben

Share This Page