Hallo, Even een hele rare vraag. Volgens FF, ovu test en echo gyn heb ik op 6 april m,n eisprong gehad, de dag daarna licht gaan bloeden. Volgens de gyn was dat (na echo en voelen bmm) een tussentijdse bloeding. Nu is vanmorgen het bloeden heviger en donkerder rood geworden. Dus dan zou mijn LF maar 7 dagen zijn. Nu ben ik sinds vandaag ontiegelijk misselijk en voel me slap. terwijl ik al genoeg gegeten heb. Het gaat ook niet weg. Ik heb dit nooit en herken dit echt heel erg van m,n vorige zwangerschap. Kan het zijn dat ik nu wel zwanger ben maar m,n lichaam te laat het signaal binnen heef gekregen en daarom mijn menstruatie is gestart? M,n menstruatie is dan namelijk begonnen op CD30 en dat is dezelfde cyclus als voor de curretage. Alleen dan is mijn ei gewoon veel te laat geweest /9aarvan ik zelf denk dat dat dan komt doordat er nog HCG aanwezig was. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, groetjes maybe
ja dat weet je eigenlijk alleen als je een poisitieve test hebt gehad. Wat van belang is, zet de menstruatie gewoon door? anders zou het eventueel ook nog een innesteling kunnen zijn. Een lf van 7 dagen is bijzonder kort. Maar het zou zo maar eens een uitzondering kunnen zijn. (volgende cyclus weer normaal)
nanette@ bedankt voor je reactie en ja heb dus inderdaad 4 en 5 april duidelijk posi getest met ovu testen..