Hoi hoi ! Zoals de titel al zegt....kun je dan zwanger raken..? Of is de kans dan erg klein? Zou geweldig zijn om een broertje of zusje te krijgen voor ons kindje! x
Dat heb ik deze maand ook gedaan!! Mogen nu minimaal 4 weken niet meer vrijen Over 2 weken weet ik of het bij mij is gelukt. Succes!
hoi anna, ik heb ook hetzelfde als jou een beetje, ik heb maar 2 keer geklust en dan zeker voor de eisprong. als ik uitga van 28 dagen cyclus (en dat is normaal mijn cyclus) dan 1-3 dagen voor de eisprong geklust, maar als mijn eisprong later is dan is de eisprong miss zelfs meer dan 5 dagen.( want vorige maand xwerd k na 36 dagen pas ongi!) na ik mag volgende week dond testen. dus hoop dat het toch raak is.. en natuurlijk hoop ik dat ook voor je, wanneer is je nod?
Ben ik heel erg dat als ik zeg dat ik vanaf mijn menstruatie afgelopen was we het bijna elke dag hebben gedaan 2 dagen in totaal niet... Sinds ik koos pilloos ben zoveel zin ... Ik weet niet wanneer mijn eisprong is (geweest)... Volgens de gemiddelden en bij een cyclus van 30 dagen zou dat gisteren zijn geweest... @Mart sterkte met het genezen...
@Lotje nee is niet erg maar fijn toch zeker als het voor jullie zelf leuk blijft! hoor vaker dat mensen vanaf eind menstruatie tot (bijna) aan de volgende menstruatie(/NOD) elke dag of om de dag klussen voor de zekerheid paar dagen voor eisprong kán raak zijn hoor, ik duim voor je! hier eisprong gehad rond dag 13 waarsch, op dag 10, 12 en 13 'geklust' dus ook weer spannend
@Ros... ik heb vooral veel zin in de eerste weken van mijn cyclus... Ik had eerder voor de pil een cyclus van 30-35 dagen... Dus geen idee wanneer mijn eisprong is... Ga ik me verder nog niet druk om maken... Eerst lekker genieten met en van elkaar!
@ Anna Die man is inderdaad wel een vereiste! @ lotje elke dag??? Pfffffff Maar is best gemeen want ik mag 4 weken niet
Bijna elke dag ... Haha ik weet niet wat me overkomt hoor.. Maar zoveel zin sinds ik gestopt ben met de pil.. Na de menstruatie alle schade weer in halen... Maar straks met mijn PMS heb ik minder zin hoor...
Gelukkig haal jij het gemiddelde weer omhoog! Vandaag is als het goed is mijn ei.. Denk dat ie over 2 weken in mijn inlegkruisje zit bye bye ei Of afgelopen zondag moet het toch gelukt zijn.
Haha de gemiddelden... Misschien is het nog het nieuwe spannende van zwanger proberen te worden? Anyway wij genieten er met volle teugen van./.
ik had deze maand fysiek ineens ontzettend veel zin rond mijn eisprong.. toch handig van de hormonen he.. en als we proberen zwanger te worden heb ik de eerste 2 weken ook veel meer zin, maar is ergens in mijn achterhoofd ook de gedachte van; oeh misschien is het dan wel raak.. denk ik anyways, succes allemaal ladies
Het kan.. succes, hopen dat het raak is!! Zou toch wel super zijn! Ik heb daags voor mijn eisprong altijd heel veel zin... haha das nu!! En nu is vriendjelief niet op tijd thuis voor ik ga werken... en morgen avond weer hetzelfde.. grrr balen!