Hi all! Wie is er doormiddel van IUI zwanger geworden. Vandaag bij de gyn geweest en aangezien ik vrijdag ongesteld moet worden ga ik zondag of maandag beginnen met hormonen. Super snel allemaal opeens!
Een goede vriendin van me is in ronde 1 meteen zwanger geworden, ze is nu net 6 weken... Ze is wel bam, dus qua vruchtbaarheid had zij geen problemen, weet niet of dat misschien verschil maakt! Succes gewenst meid! Meestal zeggen ze dat het op 1-6 pogingen raak zou moeten zijn!
Hi dora thnx voor je reactie. Bij ons is alles okee. Ze kunnen niet iets vinden waarom t niet zou lukken! Thnx hoop dat t gaat lukken!!!!
Hier ook iui gehad. Bij ons ook geen oorzaak kunnen vinden. Ik heb wel zonder hormonen gehad en was gelijk in eerste ronde raak. Nu bezig voor een 2e, zal waarschijnlijk ook weer iui worden ga ik vanuit.
Hoi Had je veel last van het verwijderen van je endometriose? Heb ook endometriose gaan ook starten met iui. Of eerst nog kijkoperatie maar die daar erg tegenop dus denk dat ga voor eerst 3 x iui en kan dan altijd nog kijkoperatie doen
Hier ook na een heel traject bij de eerste iui zwanger geraakt! Vooraf wel hormoonmedicatie gehad. En nu loop ik al op alle dag!! Succes!
Hi babytjuh! Ik heb juist gekozen om eerst de kijkoperatie te doen en daarna iui. Wij wilden namelijk eerst weten of alles "van binnen" okee is voordat er hormonen aan te pas komen. Dan kan je dat ook weer wegstrepen. Als ik t anders om had gedaan zal ik elke keer denken oooh misschien is er iets ergs aan de hand van binnen. Ze kwamen er bij mij achter dat ik een zeer lichte vorm van endometriose heb door die kijkoperatie. Was op vrijdag geopenreerd en zaterdag stond ik te stofzuigen en maandag aan t werk gegaan. Enige waar ik last van had was van mn nek en schouders. Komt door t gas. Geloof me, kijkoperatie stelt niks voor in vergelijking met iui. Elke x naar t zieknhuis en prikken etc.
Super gelijk de eerste keer!!! Hoop dat wij ook maar 1 a 2x hoeven. Zaad van mn vriens is top. Snap het niet als t niet zou lukken! Succes met de laatste loodjes
Een kijk operatie heb ik ook gehad. Mijn herstel duurde helaas aardig wat langer. Heb echt een week plat moeten liggen door het gas. De operatie via mij wel mee het herstel niet. Is ook bij iedereen weer ander. Succes. Wanneer heb je de eerste iui ?
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met gonal f en omdat ik altijd snel een eisprong heb, tussen dag 10 en 14, heb ik as donderdag eerste folikel echo op dag 8. Dus ik denk volgende week maandag of dinsdag.
Spannend harlene2014! Hopelijk is het gelijk raak! Ik zit in dezelfde situatie. Ook geen afwijkingen te vinden bij de eerste onderzoeken. Zaad van m'n man is ook goed. Ik begin in augustus met IUI met hormoonstimulatie. Hopelijk is het bij mij ook snel raak.
Hi arendje, Wij lopen wel een beetje gelijk qua rondes etc! Spannend! Fijn dat je in augustus kan beginnen. Ben benieuwd of het aanslaat! Laten we hopen dat t snel raak is!