zwanger of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by josephien, Jul 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1
    Hallo,

ik had een vraagje weer overigens niet of ik goed hier zo niet mijn excuus...

maar dinsdag 7 juli had ik een lichte positieve zwangerschapstest. ik was erg blij maar durfde ook niet echt te hopen op een positieve test..

donderdagochtend 9 juli weer getest en weer een lichte positieve test... veder durf ik eigenlijk niet meer te testen bang voor een tegen slag..

wel als ik luister naar mijn lichaam zeg ik zwanger bekende klachten zoals misselijk, veel hoofdpijn, druk op mijn ogen, meer bobeltjes op tepels, misselijk als ik aan bepaalde eten denk, en echt de hele dag door een stekende zeurende pijn in onderbuik,liezen met soms ook hele hevige krampen. ik heb mijn huisarts al gebelt en die zegt een streep is een streep...voor mijn man is het duidelijk en die zegt je bent zwanger maar ik wuif het telkens weg door te zeggen hoe kom je daar nou bij? ik ben zo bang dat ik over 1 week toch ongesteld word...2 weken terug was ik ook ongesteld maar deze was anders dan ik gewend was...heel kort en andere kleur...manlief zegt innestelingdbloeding?

ik ben zelf helemaal door de war en durf nergens meer op te hopen
    hebben jullie advies voor mij?

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Deel de foto's van je testen eens dan kunnen we meekijken. Maar inderdaad: een streep is een streep hoor!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Of je wacht tot je nod of je doet nog een test om te kijken of ze oplopen (wat geen garanties geeft) Bedenk je gewoon dat wel of niet testen de uitkomst niet veranderd. Spannend ik hoop voor je dat je n mooie streep hebt! Of anders n digitale waarbop staat zwanger ;)

4. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1
    ik had ze graag geplaatst maar op de foto is echt niks te zien

5. Toet85

Toet85 Actief lid

Jul 9, 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wellicht voel je je zekerder als je een digitale test doet die duidelijk zegt wel/niet zwanger?

6. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1
    over ongeveer 1 week zou ik weer ongesteld moeten worden...ik wil dat afwachten maar ik kan het niet vooral om de tweede kindje zo gewenst is (eerste ook wel zeker alleen die kwam als een verassing)

7. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1

die durf ik dus niet te doen bang dat er staat niet zwanger

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Dan moet je afwachten. We kunnen helaas niet voor je in de toekomst kijken hier en zeggen je bent zwanger en alles komt goed, was dat maar zo dan had ik je dat graag verteld.

Onzekerheid is vreselijk, we hebben er allemaal mee te maken! Een streep is idd een streep maar als je nog voor je NOD zit is dat inderdaad heel spannend.

Enige dat je kunt doen is afwachten of een nieuwe test doen.

Sterkte!

9. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1

Bedankt....onzekerheid is zeker niet fijn...helaas heeft elke vrouw er mee te maken die graag een kindje wilt....omdat ik zo veel pijn in mijn onderbuik hebt en echt door straalt naar mijn onderrug inclusief de andere symptomen besloten vandaag toch een test te kopen en deze vanavond of morgen vroeg te doen....als er weer een andere uitslag uit komt dan verwacht dan bel ik morgen even de ha.

mag ik iedereen toch bedanken voor de reacties en de tijd en moeite die jullie nemen om mijn vraag te beantwoorden :)

10. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Sterkte meid en hopelijk een mooie positieve test!

11. Toet85

Toet85 Actief lid

Jul 9, 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes! En wellicht dan deze keer een Digitale CB kopen zodat het meteen duidelijk is?! Hoe dan ook succes en ik hou deze pagina in de gaten!

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    misschien begrijp ik iets niet.
    Als je over een week je nod hebt dan zit je nu op 7 dpo dan zouden je testen van 7 en 9 juli onmogelijk positief zijn.
    Kan het zijn dat het je eisprong is geweest waar de test op heeft gereageerd

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer was je eisprong en hoe heb je die ontdekt (ovulatietesten of temperaturen?).

Hoelang ben je van de pil af??
    Als je over 7 dagen ongesteld moet worden (dus rond de 20e), is het onmogelijk om op 7 juli al positief te testen op een zwangerschap. Dan zou je net 1 dag na je eisprong zitten.

Met welke merk heb je getest op 7 en 9 juli?

14. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Ik zou om je onzekerheid weg te halen gewoon testen. Niet testen of wel testen, de uitslag blijft hetzelfde. Ik hoop voor jou op een mooie positieve test! Laat het je ons weten?:)

15. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1

kan ook...maar ik heb 3 weken daar voor een hele lichte bloedverlies gehad wat totaal niet te vergelijken was met mijn menstruatie dokter zelf denk aan innestelingsbloeding deze week moet ik nog twee keer testen...als het nog zo vaag is dan word er bloed afgenomen...

16. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1
    ik heb qua eisprong niks ontdekt qua temperaturen of ov testen ik wil me er niet heel erg mee bezig houden... ik ben nu al 2 jaar van de prikpil af mijn cyclus is niet echt heel onregelmatig ongeveer 25 dagen...mijn laatste menstruatie was echt heel anders dan ik gewend ben...veel minder bloedverlies en anders dan normaal...ik heb gestest met de kruitvat testen waar een plusje tevoorschijn moet komen

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh die geven vaak valse lichte kruisjes helaas :(:(

Als je nu echt zwanger zou zijn dan moet een test vandaag (4 dagen later) al een flink stuk duidelijker zijn.

Als je 3 weken geleden een innestelingsbloeding had dan ben je nu 6 weken zwanger en had er echt een duidelijke knalstreep op je testen moeten staan de 7e en 9e.

18. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1

Nee he meen je niet 😭😭😭

19. josephien

josephien Lid

Jul 13, 2015
    28
    0
    1
    Ik heb zo'n app op me telefoon van womenlog en volgens die app moet ik nu mijn ei hebben hahaha dus dan gaan we maar voor de volgende ronde...zo jammer dit....baal baal maargoed we gaan weer door

20. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Nu je ei, dus klussen! Dan is er toch nog geen ronde voorbij? Ik ben je echt een beetje kwijt. 25 dagen is je cyclus, dan ben je te vroeg voor een positieve zwangerschapstest, maar misschien reageerde hij op je ei? Ik weet t niet, je hoort t vaker....

Maar ik zou er ook niet vanuit gaan dat je zwanger bent of ik lees t verkeerd ;)

Succes.

Share This Page