Heeej hallo meiden! Ik ben begin van mn cyclus begonnen met ovutesten ( 1e keer) .. mijn cyclussen zijn onregelmatig sinds ik gestopt ben met de pil ( nov 2014) laatste was 22 dagen daarvoor 28,54,2x 27... Nu had ik bij deze cyclus ineens een heel vroeg ei ( 25e volgens mij zie tests).. Maar nu gebeurd er iets raars, ben door blijven testen en vond op 28e nog een donkere posi test 0_0, daarna 2 dagen licht streepje ( dus negatief) en toen weer een donkerder streepje toen weer 2 licht nu vanochtend weer donkerder.. Wat vinden jullie van deze lijst? En moet ik stoppen?.. wordt er heel onzeker van,.. heb al dagen krampjes in en om mn eileiders en onderbuik.. soms steekjes in borsten ( niet elke dag).. Ik heb geen idee tis mn eerste keer, vandaar dat ik jullie mening graag wil weten .. Heb zelf zoiets van morgen doe ik er nog 1 en daarna kap ik ermee.. Thanks meiden!!!
Ik heb zelf weinig ervaring met ov testen dus vind het moeilijk hier iets van te zeggen. wilde je wel veel succes wensen, hopelijk gaat het snel lukken!
Wat ik zo zie, zie ik geen positieve test ertussen. De t streep is nergens donkerder dan de c of zie ik t niet goed? Ik weet niet op welke cd je nu zit? Ik testte altijd vanaf cd 10, piek meestal op cd14, ei dan rond cd16 en als hij daarna nagenoeg wit was stopte ik met testen. Maar dat was met action. Die werden soms trouwens ook niet knal positief hoor..
Ik zie er ook geen duidelijk positieve test bij zitten. Ik test alleen met de ovulatie testen van de action maar daar krijg ik wel duidelijk "knal" testen mee. Weet dus niet hoe deze testen er normal uit horen te zien
Ik zie ook nergens positieve testen.... Ben zelf ook deze maand voor het eerst begonnen met testen. Vond het ook super spannend enz. Heb uiteindelijk wel een positieve test gehad
Hmm maar na mijn kijk kunsten dacht ik dat de 25e mn knaller was 0_0 zie foto. Maar is dat geen knaller dan?.. De rest was allemaal veel lichter!.. Ben nu 16 dagen na mn laatste dag ongi
Ik heb voor mijn eerste zwangerschap ovutesten gebruikt en ik heb een keer mijn piek gemist met 1 keer per dag testen. Maand erna 2 keer per dag getest toen ie donkerder werd en toen wel duidelijke knaller. Dat kan dus ook... Misschien een tip om 2 keer per dag te testen als je streepje donkerder wordt. En een (bijna) positieve test wil ook niet zeggen dat je eitje springt. Kan dat het een paar dagen later pas echt lukt. Succes ermee!
HoiHoi meiden, Ik vroeg me nog af... is het altijd zo dat je 2 a 3 vruchtbare dagen dagen ziet? Want ik denk dat ik mn knaller gevonden heb, maar de dagen erna zijn gewoon negatief ( lichte streepjes) .. Iemand een idee van of ervaring mee?? Want volgens mij kan het wel dat jeje ei gevonden hebt maar de dagen erna meteen weer lichte streepjes zijn..
Ik heb ook geen knaller als ik ovulatie testen gebruik en weet toch mijn eisprong te vinden 😉gewoon zoiezo om de dag klussen!
Een ovulatietest meet je LH piek. Die kan kort zijn dus je kunt m missen met één keer per dag testen. Je ei springt maximaal twee dagen na je positieve test Succes ermee! Ik ben deze ronde begonnen met tempen en dat is ook wel fijn! Je ziet je eisprong wel pas achteraf maar dan weet je wel zeker dat je m gehad hebt.
Bedankt!.. ja volgende cyclus wil ik inderdaad gaan tempen ( als het nu niet raak is natuurlijk .. ben benieuwd
En jawell volgens mij heb ik mn ei dan eindelijk gevonden .. streepje is nog nooit zo donker geweesr, al die andere dagen eaarvan ik dacht da5 ze donker waren, waren lichter dan deze.. Wat vinden jullie?