De titel zegt het al, ik ben de kluts kwijt... Ik doe al een tijd lang ovu testen en daarbij temp ik, maar naar mijn idee nog niet veel gevonden. Behalve donderdag en vrijdag een wat donkerdere streep. Nu veeg ik net echt helder rood bloed met wat stopseltjes, dus denk dat m'n periode er weer is. Maar zonder eisprong? Iemand een idee hoe dit kan? Zal een foto er bij doen:
Ik ben geen kenner van temp-kaartjes. Maar het kan helaas heel goed dat je geen eisprong hebt. Ik zie ook dat je behoorlijk lange cycli hebt. Dat gegeven, gekoppeld aan je testen en tempen, zou ik aan de huisarts voorleggen en vragen om een doorverwijzing.
Ik zie geen positieve test en ook qua temperatuur geen eisprong te zien. Misschien ben je nog aan het ontpillen?
Hmm, vreemd idd. 24 en 25 is idd wat donkerder, maar als dat je eisprong zou zijn kan je nu nog geen menstruatie hebben volgens mij. Die testen zijn bij mij overigens ook niet altijd knal hoor, terwijl ik toch een eisprong heb.
Als je nu ongesteld zou zijn dan had je 14 dagen geleden je eisprong. Dat is dan op 14/15 december geweest. Dan is je ovulatietest 12/13/14 december ofzo positief geweest en die zit niet in je rijtje.
het zal een domme gedachte zijn , maar ik dacht altijd dat als je geen eisprong hebt gehad, je ook niet ongesteld werd? Ts is ongesteld blijkbaar, dus dan is er toch een ovulatie geweest?
Dat hoeft helaas niet. Je kunt bloedverlies hebben zonder eisprong: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Anovulatie
Ik zie geen eisprong in je kaartje en heb toch jarenlang mijn temp bij gehouden ook is er geen positieve ovulatietest. Hoe lang ben je al van de pil af en temp je altijd rond dezelfde tijd want dit is wel heel erg belangrijk. Ik zou als je nu ongesteld ben het nog een ronde aankijken mocht je dan weer zo'n ronde hebben even langst de ha Heel veel succes
Interessant stukje.. Tot nu toe nog maar 1x licht roze geveegd, maar verder niets. Gewoon nog maar even doortesten en tempen en hopen dat er snel iets komt..
Je kunt nog aan het ontpillen zijn en/of geen eisprong hebben. Maar het kan ook dat je je LH-piek hebt gemist omdat je maar één keer per dag een ovulatietest doet. Dat is mij ook een keer gebeurd; ik ben toen, als het streepje wat donkerder werd, twee keer per dag gaan testen. Ik zou het ook nog een maandje aankijken en dan eventueel langs de huisarts gaan.
Stiekem hoop ik op het laatste, maar ik denk eerder het eerste. Voor nu wacht ik nog tot het nieuwe jaar, dan gaan we nog even rustig op wintersport en daarna dan naar de huisarts. Dan zijn we ook een naar bezig. Bedankt alvast voor het meedenken en kijken!