Nou daar ga ik dan... Bij het kijken naar mijn cyclus ben ik gewoon uitgegaan van wat het normaal was toen ik de nuvaring nog gebruikte. Weet dus niet hoe betrouwbaar dat is want al die hormonen hebben het natuurlijk jarenlang allemaal geregeld voor me! Hoe lang zou je gemiddeld wachten met testen? Heb wel last van mijn borsten, maar eigenlijk alleen maar heel erg van mijn tepels, kramp heel laag in mijn buik en een humeur dat zo koud is, dat zelfs ik me afvraag waar het vandaan komt. Maar het kan toch ook wel zo zijn dat die dingen allemaal komen van het stoppen met de nuvaring? Ach wil nog zoveel weten haha maar begin maar eens hier mee. Het is ook gewoon enorm spannend allemaal....
hallo muissie, Ik heb sinds dat ik gestopt ben met nuvaring ook allerlei klachten na mijn eisprong, mijn borsten doen pijn en zijn een pak groter , ook lichte krampjes... En ik ben ondertussen al bijna 8 maand van nuvaring af, dus ik denk niet dat het echt ontpillen is, maar je lichaam reageert er gewoon anders op omdat de hormonen er niet meer zijn... denk ik... Maar dit is bij iedereen anders, misschien zijn het voor jou wel goede tekenen! groetjes, ikke
Tja denk ook gewoon dat mijn lichaam even moet wennen. Moet zeggen dat ik er zelf niet vanuit ga dat ik zwanger ben, maar het zou natuurlijk wel super fijn zijn. Nou ja we wachten gewoon rustig af!