Hey, ik ben sinds deze maand aan het tempen, ik doe dat elke dag om 9u voordat ik opsta. Alleen vind ik mijn temp nogal hoog 37,5°c. Ik sta wel altijd eens 's nachts op max om kwart voor 6 omdat mijn man dan opstaat en ik mijn zoon even terug indek. Is dit geen hoge temp? Of komt't doordat ik ervoor al eens opsta? Ik gebruik ook ovulatietesten, maar deze zijn steeds negatief!Ik had gisteren en vandaag "slijmverlies"= waterige, kleverige "draden" dus dat wijst toch op vruchtbaarheid? Volgens de calculator heb ik vandaag mijn eisprong. Ik snap er echt niets meer van! Kan iemand mij helpen? Groetjes Bianca *Edit moderator: topic verplaatst*
dat komt omdat je ervoor al uit bed bent geweest je zou eigenlijk moeten tempen voor dat je je bed uit stapt... mijn vriend die moet om half zes het bed uit en daarom zet ik de wekker op 5 uur om te tempen anders is het niet betrouwbaar. als je er draden van ken trekken dan is dat vruchtbaarslijm ja, verder van ovulatietesten heb ik geen verstand van want die gebruik ik niet. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen? xxxxxxxxxxx
Ik ga ook altijd rond 5 uur eruit vanwege mn man. Maar temp rond 8 uur en mijn temp is zo hoog echt niet. Ook als ik doorslaap (weekend) is mn temp hetzelfde als doordeweeks wanneer ik er wel uit ga. Ik zeg dus dat het niet te maken heeft met opstaan. Mits je gewoon slaapt tot 9 uur. Heb je medicijnen? Ben je grieperig? Heb je alle 12 de dagen 37,5 gehad? Zo ja, weet je dan wel zeker dat je niet zwanger bent?
Hey, ik heb 1 keer 37,6 gehad net na m'n regels, daarna altijd 37,5. Ik voel me kerngezond, neem geen medicatie en weet niet of ik zwanger ben. Ik heb van 28 augustus tot 3 september gewoon m'n regels gehad, dus zwanger zijn is niet echt een optie denk ik. gek, he! Toen ik moest tempen voor mijn eerste zwangerschap lag mijn temp altijd rond 36,5°. Maar toen stond ik niet op enkele uren voor ik tempte. Snap er echt niets meer van. Dat slijm is dus idd zo dat als je het tussen 2 vingers neemt het meerekt! Volgens mij vruchtbaar dus.
Mijn test was nega, net zoals ik gedacht had! Maar nu denk ik aan iets, ik gebruik een oorthermometer, maar deze zijn niet goed, zeker? Ik heb vandaag ook eens getempt met een digitale termometer oraal en daar kwam 36,2 op, dat is al een beetje normaler, he. Dus ik ben de laatste tijd gewoon verkeerd bezig geweest met tempen! SUPER!