Snap er niets van?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aylin16, Dec 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    niet vergeten om het resultaat aan ons door te geven, want nu zijn we allemaal wel razend benieuwd, natuurlijk!

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties ik snap er zelf echt niks van al die positieve testen...? Vanmorgen een beetje roze bij het afvegen en verder niets? Heb wel last van kramp en lage rugpijn sinds vrijdag...?

Volgens ff heb ik geen eens mijn ei gehad dus zwanger kan ik denk ik niet zijn.

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Probeer eens een zwangerschapstest... Dan zou je dat evt kunnen uitsluiten.. al lijkt het er wel op?

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Na de positieve ovulatie testen van 24 en 25 november heb ik een zw test gedaan en deze was negatief. Daarna niet meer getest ging er van uit dat ik dag 13 mijn ei had gehad maar dat is dus niet zo.

Dus volgens mij kan ik onmogelijk zwanger zijn...

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik heb wel een vreemde menstruatie gehad. Maar heb na de 2 positieve ovu testen 24 en 25 november een zw test gedaan en deze was negatief...Dus kan de positieve testen in het begin van mijn cyclus niet verklaren.. :(

Kan het zo zijn dat je in je cyclus meerdere positieve ovulatie test hebt maar nog geen eisprong?

6. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Wij kunnen je verder ook niet helpen.
    Als je nou morgen opnieuw een zwangerschapstest doet kun je weer in een andere hoek zoeken.
    Want nu krijg je van ons alleen te horen, testen!
    Niet om bot te doen, maar je wordt er denk ik ook niet gelukkiger van al die verschillende antwoorden waar je eigenlijk toch niet veel aan hebt.(tenminste je krijg geen objectief antwoord)

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meid je hebt gelijk. Ik was benieuwd of misschien meer meiden dit hebben gehad. Meerdere positieve ovulatietesten? Zonder erna een eisprong te hebben.

8. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    ja snap ik ook wel hoor..
    Je twijfelt zo aan alles en wil graag antwoorden..
    Hopelijk geeft een vette zwangerschapstest een antwoord. Je bent nu toch al weer een poos verder als je laatste test!
    Succes he?!

9. Luckymama

Luckymama Lid

Nov 4, 2008
    38
    0
    0
    Hallo,

Ook ik heb al meerder positieve testen gehad snap er niets van.
    Eerst is hij licht en wprdt steeds donkerder, dan weer iets lichter en dan zo weer donkerder.
    Erg vreemd toch lijkt wel een beetje of we last hebben van het zelfde.
    Ik wil best de foto's erbij zetten maar hoe doen ik dat.

Liefs Nicole

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Eindelijk iemand met hetzelfde probleem ;) Ik snap er ook niks van meid! Welk merk testen gebruik je?

Je maakt een foto van de testen en dan sla je hem op, op je computer. Als je naar je album gaat kies je uploaden en dan selecteer je de opgeslagen foto. Dat is alles!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Aylin,

Misschien even je foto's mailen naar matcare en sensitest?

Liefs

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Thanks meid heb net een berichtje naar beiden gestuurd. Kon geen foto mailen maar ik wacht even af! Ik begin nu echt aan de betrouwbaarheid van de testen te twijfelen....Maar dan zou ik wel bijna de enige hier zijn. Hoor alleen positieve verhalen over Sensitest en Matcare :(

Toch zeggen sommige meiden dat mijn testen niet positief zijn?

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Dit antwoord kreeg ik van Sensitest. Heb de naam van de medewerker verwijderd. Hier heb ik dus ook niet veel aan.

Daarbij geeft het wel aan dat de ovulatie test wel degelijk als zwangerschapstest geïnterpreteerd kan worden...Tipje voor de meiden die hier benieuwd naar waren!

Geachte mevrouw,

Als u gedurende meerdere dagen een positieve ovulatietest krijgt kunt u het
    beste eerst een zwangerschapstest doen om te zien of u soms zwanger bent.
    Daarnaast is het zo dat de temperatuur methode en de ovulatietest niet
    gelijktijdig een testresultaat geven. De ovulatietest geeft voor de ovulatie
    aan dat uw meest vruchtbare moment er aan komt. De temperatuurmethode geeft
    dat pas achteraf. We hopen dat dit uw vraag beantwoordt.

Met vriendelijke groet,
    Sensitest Delfgauw

14. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Tja die van 6/12 en 7/12 lijken mij het meest positief. Toch blijft het raar.
    Misschien testen met wat minder geconcentreerde urine? Misschien heb jij wel vaak een hogere hoeveelheid LH hormoon.

Liefs

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Heb Sensitest de foto's toegestuurd...dus wacht het af..

16. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Tis lastig meid,

Ik zie idd ook een aantal posi testen. Maar het werkt zo verschillend op iedereen, bij sommige meiden zie je ook echt een aanloop in de testen en bij sommige knalt de posi test er echt tussenuit.

Ben zelf pas sinds 5 dagen bezig met sensitest en ik heb alleen een licht 2e lijntje. De testen van kruidvat gaven bij mij ook 5 dagen achter elkaar posi aan...

Toch ff een zw. testje eraan wagen denk ik

suc6 ik duim voor je

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ben aan het mailen met een medewerker van Sensitest. Hij snapt er ook niks van ik heb de foto's verstuurd en hij zei dat de testen wel degelijk positief zijn. Hij vroeg al of ik hormoon preparaten of medicijnen gebruik.

18. jojo82

jojo82 Actief lid

Jun 5, 2008
    314
    0
    0
    Hoi Aylin16

Ik zit hier hele tijd mee te lezen en wilde je even vragen wat jou let om een zw test te doen? Je wilt toch duidelijkheid? Test dan!

Dat ie laatst nega was betekend niet meteen dat ie nu ook weer nega is!

Ik ben benieuwd
    Groetjes

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik heb een test gedaan maar zoals ik al dacht is hij negatief. Mijn temp is ook helemaal niet hoog dus had het ook niet verwacht.

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ok dat geeft in ieder geval duidelijkheid! het is wat je vermoedde maar toch wel jammer natuurlijk! ik lees ook nog steeds met je mee, en blijf het wel raar vinden zo lang positieve ovu's. je ei wil gewoon niet loslaten haha... Nee vervelend meid. Ik weet niet wat je hiermee moet! om de dag blijven klusssen zolang. succes.

Share This Page