ik heb altijd huggies luiers voor mijn dochtertje ik heb al meerdere merken geprobeerd bijv bumblies en kruitvat maar daar kreeg ze uitslag van en de pampers lekte bij ons door . maar ik vind de huggies zo duur worden en nu wilde ik graag een goedkoper merk proberen . nu doen wij elke week bij ah boodschappen dus nu vroeg ik me af of de ah luieres iets is ?
Ik gebruik altijd de luiers van c1000, ik vindt deze erg fijn, heb nu een pak van de AH, maar deze zijn niet fijn. En kruidvat is zelfs nog iets duurder als die van c1000. anders moet je gewoon eens proberen
Hier beval lidl erg goed! Ik heb lidl en pampers in huis, vind zelf ze van de lidl beter. Maar weet niet of je die in de buurt heb?
ik gebruik de luiers van de aldi! zijn prima heb ze bij mijn andere dochters ook gebruikt en nu weer isa echt nix mis mee
Ik heb altijd pampers gebruikt maar sinds kort overgestapt naar de toujours (lidl) luiers. Ze voldoen 99% aan mijn eisen *gniffel* en ze lekt niet door (bij Alannah). Daarnaast meer luiers voor minder geld dus ook nog eens meegenomen.
ik koop huggies als het 3 halen 2 betalen is. 2 wkn geleden was bij AH weer een actie, heb gelijk 9 pakken gekocht. Tegen de tijd dat het bijna op is kom ik weer een andere actie tegen (hoop ik). Tot nu toe heb ik het altijd zo gedaan.