Difraxfles speen maat M!

Discussion in 'Flesvoeding' started by jannn, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Misschien weten jullie hier antwoord op.

Mijn zoontje drinkt altijd super slecht (vind ik dan), hij drinkt nog steeds flessen van 150 en laat gerust 50 cc staan. Eerste 10 min is het een slokje, huilen, slokje, huilen etc.. Dan geef hij zich over en drinkt nog even zonder te huilen maar slaat vervolgens de fles uit mijn handen. Hij is verder heel lief en tevreden en groeit goed.

Nu heb ik de M speen weken geleden een keer geprobeerd dat ging te snel. Maar ik dacht laat ik m toch maar eens proberen en hij ging super goed! Hij dronk zijn fles wel snel leeg binnen de 10 min. maar hij dronk m wel leeg, en dat ziet ik niet vaak!!

Denken jullie dat het goed is dat ik gewoon maat M gebruikt of mag dat niet??

Liefs Jannn

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Waarom zou het niet mogen? M is toch vanaf 3 maanden? En als je zoontje er goed op drinkt, lijkt het me geen probleem hoor... 10 minuten is misschien snel maar als hij het niet terug geeft, lijkt me niks aan de hand!

3. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Hij gaf net wel iets terug.. Maar dat waren misschien 3 druppels... Gaat het dan te snel??
    Tging wel heel snel, maar hij versliktte zich niet..

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd de m speen gebruikt en soms de 1-2-3 speen geprobeerd maar dat vind ik ondingen.
    Gebruikte wel j. broodpitmeel dus was wel iets dikker.
    Als je zoontje verder geen last krijgt van krampjes oid dan kun je toch gewoon deze speen blijven gebruiken?

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    En 10 minuten voor een fles is toch helemaal niet kort?

6. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Nee is 10 minuten niet kort? Ik zal zo is ff de tijd opnemen.
    Ik heb hem net pas gebruikt hoor de 1e keer pas.
    Dus weet nog niet dat hij krampjes heb.
    Anders kan ik misschien de S speen iets groter maken met een warme naald. Maar ik kijk eerst dit ff aan.
    Wellicht gaat hij nu iets meer drinken.

7. ch28

ch28 Actief lid

Sep 23, 2008
    494
    0
    0
    Gewoon doen hoor, als je zoontje niet meer dan een mondje terug geeft en niet veel knoeit tijdens het drinken is er niets aan de hand volgens mij. Wij gebruiken al weken de m speen en omdat wij jpm gebruiken is de voeding wat dikker waardoor we dus al weken deze speen gebruiken. Ons meisje drinkt soms ook te weinig met de m speen en dan gebruiken we de L speen en dan drinkt ze net zoals jouw zoontje zonder problemen de hele fles leeg.

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Nee hoor, als het te snel gaat, dan krijg je zo'n mooie boog terug :) of een grote hoeveelheid. Een mondje opboeren is meer dan normaal! Als ik het zo lees, doet jouw zoontje het prima op de M-speen en is hij er echt aan toe!

Share This Page