Hoi Zoals iedere maand voel ik weer vanalles en pak ik iedere verandering aan om te denken dat ik zwanger ben... Nou heb ik deze maand naast mijn 'normale' ongi symptomen (zere borsten, puistjes etc..) inene veel romige gladde afscheiding. Normaal vrij droog voor mijn NOD. Ik heb even beetje rond gezocht maar kan niet echt ervaringen vinden van dames die zwanger bleken icm afscheiding. Veel.... Weinig... Wat zijn jullie ervaringen? Ik wil zo graag dat t een keer raak is. Zit nu op 11/12 DPO maar durf nog niet te testen. Met mezelf afgesproken dat pas te doen op NOD (maandag) of als ik echt overduidelijk iets heel anders voel dan anders.
Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik weinig tot geen afscheiding, bij deze zwangerschap vanaf de positieve test veel doorzichtig slijm
Ok... Het zal bij iedereen ook wel verschillend zijn vrees ik. Bestond er maar een handboek met checklist waaruit je alvast kon afleiden of je zwanger bent of niet.. Zou t wachten een stuk draaglijker maken 😜
Ja zo spannend he? Bij mijn eerste zwangerschap had ik vlak ervoor gelige afscheiding. Verder was ik heel snel buiten adem En licht in mijn hoofd. De andere symptomen kwamen echt later pas.. Hoop voor je dat t raak is!
T enige wat ik me nog echt kan heugen is dat ik rond 4 a 5 weken alleen zere tepels had en rond 6 weken echt griep gevoel en ook dat lichte in mijn hoofd (bleek achteraf ijzertekort )
Bij mijn 2e zwangerschap had ik ook hele andere afscheiding en het rook ook anders... Ik duim voor je!!
Ik had juist weinig tot geen afscheiding terwijl ik dat normaal na m'n ei wel heb. 2 dagen geleden bruine afscheiding en het is nu nog wat beige.
Bij mijn zwangerschap wat uitliep in een miskraam helaas had ik ook helemaal geen slijm na ei. Het is voor iedereen anders he, de 1 heeft nooit slijm en krijgt als het raak is bergen slijm en de ander heeft altijd slijm en is op dat moment juist droog. Zelf heb ik op dit moment helemaal geen slijm en soms zit er een weer een wit klein kloddertje en dan is het weer droog. Spannend voor je!
Het zegt ook allemaal niks idd... Maar na 12 rondes zoek je gewoon overal bevestiging... Alles is opeens 'een teken' Kan alleen maar afwachten ... Maar dat duurt zo lang! 😣
Ik heb nu hetzelfde. Normaal droog na eisprong, maar dit keer creamy afscheiding. Het is niet veel en niet bij elke plas beurt, maar wel elke dag.
Ik was toevallig ook opzoek naar deze symptonen! Ik ben namelijk al sinds mijn ei erg vochtig. Elke keer als ik naar de wc ga zie ik het op het papiertje! Ik ben er ook bewust op gaan letten! Mijn ei was 9-1 en wachten DUURT LANG!!