Hallo allemaal Ja had een dag voor mijn Nod een positieve test,de dag van me nod(zondag) ook positief,2 uur later ongi en nu dus nog steeds positief....Ik was er zelf van uitgegaan dat het waarschijnlijk al vroeg is misgegaan ...dus daarom wilde ik weten hoelang het hormoon ongeveer in je lichaam blijft en daarna nog een keer een test doen..als die dan nog positief is naar de huisarts want dan klopt er iets niet helemaal... En ik word er inderdaad knettergek van..als het gewoon negatief is dan is het jammer maar gaan we gewoon voor de volgende ronde maar nu weet ik dus niks.. Liefs Heidy
Hoi Heidy, Bij mij heeft het hcg 7 wkn na de mk in mijn urine (meetbaar) gezeten. Gemiddeld is het geloof ik 3 wkn, maar er zijn altijd uitzonderingen. Mijn ha vertelde dat hij een patient had gehad waarbij het 9 wkn meetbaar aanwezig is geweest! Dus ook dit verschilt weer per vrouw. Veel sterkte!
Bij mij duurde het ook alle keren erg lang, voordat het eruit was. Maar heeft een echo zin bij 4 weken? Mijn gyn zei dat je dan nog niets kan zien.
Ik hou gewoon zowiezo naar de HA gaan. Dit kan toch niet? Je hoort toch ook wel eens van vrouwen die nog wel bloedverlies hebben terwijl ze al zwanger zijn? :
Hallo Meiden Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik wist niet dat het zolang in je urine meetbaar blijft dus ik ga toch maandag of dinsdag maar naar de HA. Ik heb nog een vraagje,en mischien wel een hele domme maar goed...als je een miskraam krijgt voel je dat altijd? Ik heb het nog nooit gehad dus zou het niet weten,heb nu namelijk niks raars gevoeld....geen erge steken of krampen of wat dan ook... Liefs Heidy