Vanaf wanneer bultje of buikje?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by SaartjeH, Oct 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Hey allemaal.
    Indien ik zwanger zou zijn zou het ongeveer een maand zijn (misschien iets langer misschien iets korter).
    Ik merk dat ik onder mijn navel een soort van bult heb (verdikking) Het steekt echt uit. Gewicht ben ik niet bijgekomen. Het is ook niet heel hard. Heb ook vaak een metaalsmaak na het koffiedrinken. Mensen hebben mij het hele weekend door gecomplimenteerd met mijn zwangerschap terwijl ik er nog niet zeker van ben. Heb zaterdag weer getest en weer negatief.Mijn temp blijf hoger en bloeddruk laag. Mijn zicht is soms wazig (door bloeddruk) en ik heb meer bultjes op mijn tepelhof. Pijnlijke borsten nog niet maar soms ook donkere tepelhof. Ik weet niet of het echt kan al een buikje hebben. Misschien ben ik helemaal niet zwanger en is er iets ernstig aan de hand.... :( :(:

2. Mijntje

Mijntje Lid

Jun 10, 2007
    87
    0
    0
    Hoelang ben je overtijd dan?

3. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Ik heb de laatste keer mijn volledige menstruatie gehad 12 september. Ik heb ondertussen 12 november ook een soort van menstruatie gehad. Laten we zeggen 2 dagen en dan stop. De week ervoor 2 dagen een paar druppels lichtroos bloed verloren. Gisteren na "klussen" ook een beetje lichtroos bloed. Het kan dus zijn dat ik al zwanger ben vanaf midden september en dus maximum een maand zwanger of een maand en 1 week. Het kan ook minder zijn...

4. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Ik heb hier gelezen dat bij u tweede kind het sneller kan gaan. Aangezien ik al ooit zwanger ben geweest en dan miskraam kan het misschien zijn dat ik al een klein buikje nu krijg.

5. Niet meer actief

Dat kan, maar niet als het een vroege miskraam was. De reden dat je sneller buik krijgt bij 2de is omdat je huid en spieren al eens uitgerokken zijn door een dikke buik.

6. Niet meer actief

Moet trouwens melden dat ik zelf ook al een beetje een bultje heb op mijn onderbuik. Je ziet het nog niet makkelijk met kledij aan hoor, maar in mijn lingerie zie ik het zelf al heel goed.

7. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    euhm heb net ontdekt dat als ik een beetje hard duw op dat bultje dat ik trekking en krampen krijg in mijn baarmoeder... Is dit iets om te panikeren?v :( :confused:

8. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    dat weet ik niet, miss idee om dat aan een van de verloskundige van deze site te vragen....?

ik ben nu 6 weken zwanger maar ik heb ook al een buikje/bultje :p en ben niet aangekomen, en dit is de eerste keer dt ik zwanger ben.

hebben jullie het gevoel dat je broeken al te strak zitten?
    zo ja wat doe je eraan?
    :rolleyes:

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien eens een test wagen topicstarter?
    dan weet je genoeg.

10. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    vind het nkl een beetje vreemd om al in positie broeken te gaan lopen.......

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als het lekkerder zit waarom niet?

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik begin ook al een buikje te krijgen en dit is toch echt mijn eerste maar volgens de verloskundige heb ik veel vruchtwater waardoor de baarmoeder sneller groeit ik heb nu broeken van mijn tante aan deze zijn maatje 40 heb zelf maatje 36

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey ik heb hetzelfde, heb ook een bultje onder mijn navel ziet eruit alsof ik zwanger ben en zo'n buikje als nu heb ik nooit gehad ook heb ik steeds verlaagde bloeddruk (vorige week op werk flauwgevallen en was behoorlijk duizelig kon ook lange tijd niets zien) wat lichaam wel allemaal niet met je kan doen :(

14. Niet meer actief

ik was 16 dagen overtijd toen ik een keer positief testte,ik hoop vanmiddag hoe lang ik zwanger ben

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    Ik achteraf met 8 weken al een buikje en zaten mijn broeken ook te strak maar ik had er niet bij nagedacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. maar nu in de 14e week begint dat kleine buikje toch wel te groeien..

16. lobj

lobj Actief lid

Jun 27, 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    ik heb ook al een mini bultje , dat lijkt toch vanaf je blaas en dan tot aan je navel echt niet veel...

Maar ik heb nog niet het gevoel dat mijn broeken te strak zitten, want al mijn broeken zakken altijd van mijn achterste, kan maar geen geschikte broeken vinden, maar met de broeken (korte) die mij goed passen heb ik het ook al dat ze strak ziiten, maar nog niet overdreven...

Xx.

17. Niet meer actief

Hihi, ik krijg nu pas een klein buikje :D

18. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb nu ook al echt mijn positiekleding aan...
    Ik vond het ook echt te vroeg maar ja, het zit toch wel echt lekkerder dan mijn gewone kleding...
    Mijn buik begon denk ik rond de 8 weken toch al wel wat te groeien, ik weet dat het dan nog alleen maar mijn darmen zijn maar ja...
    Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 2de zwangerschap is hoor!

Groetjes Catheleine

19. amberdroopy

Nov 2, 2007
    23
    0
    0
    Adm.medewerkster
    bij mij begint dat buikje ook al. volgens een vriendin van me die zelf zwanger is en in januari moet bevallen kan het absoluut NIET zo zijn dat ik al een buikje krijg, maar ik merk het zelf toch. mijn broeken zitten te strak. ik had altijd een platte buik maar nu toch echt niet meer. het is niet zo dat andere mensen het door mijn kleding kunnen zien maar mezelf en mijn man valt het wel degelijk op.

20. music4life

music4life Niet meer actief

vanaf waneer begin je normaal wat te zien aan je lichaam vooral buik?

Share This Page