zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by bloem19, Nov 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraag. In de eerste week ben ik vergeten mijn pil te slikken. Normaal neem ik de pil rond 21.30 uur. Ik heb de pil de volgende ochtend genomen rond 9.00 uur. Ik heb de dokter toen gebeld, omdat ik las dat je de morning afterpil dan moet slikken. De dokter zei dat dit helemaal niet nodig was.
    Een tijdje daarna begon ik last van mijn onderrug te krijgen. Ook kreeg ik pijn in mijn onderbuik (onder mijn navel). Ik ben veel moe en heb een opgeblazen buik.
    Ik heb de dokter weer gebeld en heb toen getest of ik dan misschien een blaasontsteking zou hebben. Had ik dus niet.
    Volgende week moet ik ongesteld worden. Weet iemand of de kans bestaat dat ik zwanger zou kunnen zijn? Op de één of andere manier heb ik het GEVOEL dat het zo is. Ik kan er helemaal naast zitten hoor :)
    Groetjes
    [/i]

2. stampertje

stampertje Niet meer actief

Volgens mij is de pil veilig als je binnen 36 uur je volgende pil in neemt. jij zit nog net binnen deze tijd. Dus volgens mij moet de pil nog gewerkt hebben.

Helaas kan je niet veel meer doen dan wachten tot je volgende week ongesteld moet worden.

Succes!

Liefs

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ligt aan de week.
    een vergeten pil kan nog ingenomen worden binnen 12 uur.
    Daarna is het dus niet meer 100 %.

check eens hier.

www.pilvergeten.nl

groetjes

4. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ja, inderdaad is ook zo. Ik denk ook niet dat ik me druk had gemaakt als ik geen last had gehad van al die dingen die ik noemde :(

5. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Hoi, bedankt voor de tip. Meestal neem ik de pil rond 21.30, maar soms ook eerder of later. Was er niet super stipt mee qua tijd. Ik kan me niet meer herinneren hoe laat ik de pil dinsdag heb genomen.
    Ik heb de test gedaan en er kwam uit dat ik de dokter moest afwegen of ik de morningafterpil moest nemen. Om een eventuele zwangerschap te voorkomen. Maar dokter vond dat dus niet nodig :(

6. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Ik denk bloem dat het eerder voortekenen zijn van je menstruatie, daar krijg je ook vaak een opgezwollen buik van en rugpijn en ook vermoeidheid. Het zal wel goed komen.

xxx Joyce

7. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Als ik ongesteld moet worden heb ik meestal last van misselijkheid. Dat begint meestal een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Nu loop ik er langer dan een week mee rond en zo vroeg heb ik nooit last er van. Ik heb ook aan van alles gedacht wat het zou kunnen zijn..
    Het zit me gewoon totaal niet lekker, vandaar.. :( Maarja, het is gewoon afwachten..
    Maar bedankt voor je reactie!

8. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Hallo, ben ik weer.
    Deze week moet ik ongesteld worden. Meestal word ik dat op woensdag.
    De week voordat ik ongesteld moet worden ben ik vaak niet fit; misselijk, hoofdpijn, buikpijn. Daar heb ik vorige week totaal geen last van gehad.
    Ik heb sinds vandaag weer heel erg pijn in mijn onderrug. Ook af en toe last van steken onder mijn navel. Daar heb ik normaal nooit last van.
    Het zit me toch niet helemaal lekker... :(
    Zul je zien dat ik woensdag gewoon ongesteld word..

9. Niet meer actief

ben je nog ongesteld geworden bloem19?

10. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Hoi:)
    Ik ben uiteindelijk de vrijdag ongesteld geworden en het leek gewoon net als normaal. Maar het werd steeds minder en dat begon de vrijdagavond al. Op zondag was ik al zo goed als niet meer ongesteld.
    Had die vrijdag (voordat ik ongesteld was geworden) wel een testje gedaan, was negatief.
    Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar af en toe knaagt er iets dat zegt dat het wel zo is. Terwijl ik weet dat de kans hartstikke klein is/was.
    Ik was vorige week ongeveer 2 dagen kotsmisselijk, maar daarna was het ook weer over. Ook heb ik een heel gek gevoel in mijn onderbuik, alsof het soms 'borrelt'. Ook ben ik erg moe. Mijn ogen voelen zwaar, dat gevoel dat je hebt als je gehuild hebt..
    Heel gek, want ik zelf denk dus dat er niets aan de hand is.. maar toch zegt iets in me dat het wel zou kunnen zijn..

11. vlademira

vlademira Niet meer actief

Ik ben zwanger geworden doordat ik heb overgegeven heb 'smorgens meteen de pil weer genomen en strip doorgeslikt maar ben wel zwanger geworden

12. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    jeetje! Hoe kwam je erachter? Doordat je niet meer ongesteld werd of had je het al eerder door? [/i]

13. vlademira

vlademira Niet meer actief

eigenlijk heeft de dokter het ontdekt ik wou aan de prikpil en dan wordt met routine onderzoek ook het HCG gehalte getest en toen zei hij de prikpil heb je niet nodig je bent zwanger anders wist ik het nu nog niet dacht ik mischien dat ik teveel gesnoept had doordat ik nog aan de pil was nog gewoon ongesteld toen ik het wist meteen met de pil gestopt

14. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Jemig! Dat is ook schrikken :eek: Heb je dan ook totaal geen last van symptomen?

15. hankie

hankie Actief lid

Nov 9, 2007
    109
    0
    0
    vriendin van mij is ook zwnager geraakt, slikte iedere dag trouw de pil, niet ziek geweest oid. Kreeg vage klachten, misselijk duizelig en dacht ff naar de ha voor check up. en tadaahhh, zwanger. al 2 mnd. werd gewoon öngesteld...

16. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ja, dat hoor je idd wel vaker. Dat mensen zwanger worden door de pil heen :eek:. Ik wacht het nog even af. Volgende week is de laatste week dat ik de pil moet slikken, dus daarna afwachten of ik ongesteld word.
    Ik herkende mijzelf heel erg in de topic van 'pil vergeten week 2' - Miekkie. Gewoon geen test willen doen, omdat je denkt dat het onzin is dat je zwanger zou kunnen zijn. Omdat de kans gewoon TE klein is. En dan toch dat irritante stemmetje in je achterhoofd dat zegt: 'ja maar, straks is het wel zo..'

17. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Oeps, ik had twee keer het bericht geplaatst. Vandaar dat ik hier nogmaals typ

18. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Vorige week was ik twee dagen misselijk, maar daarna was het gelijk over. Ben eergisteren ziek naar huis gegaan, maar de volgende dag had ik nergens last van. Het is een beetje met vlagen..
    Ook ben ik hartstikke moe. Mijn ogen voelen enorm zwaar aan, alsof ik gehuild heb. Ook wordt het fietsen steeds zwaarder..
    Ik heb ook totaal geen trek. Heb enorm veel last van krampen in mijn buik en dunne ontlasting. In mn onderbuik borrelt het af en toe ook enorm.
    Ik weet niet of er een (buik)griepje aankomt of dat het wat anders kan zijn. Volgende week moet ik ongesteld worden, dus afwachten maar..

19. Pacifier

Pacifier Actief lid

May 11, 2007
    126
    0
    0
    Toen ik nog aan de pil zat en het wel is vergat d8 ik ook regelmatig zwanger te zijn met de symptomen enzo. Ik heb uiteindelijk me bloed op van alles laten testen en wat bleek ik had Pfeiffer gehad. Nou ik moet zeggen dat sommige symptomen van pfeiffer je echt doen denken dat je zwanger bent hoor.

nog succes

:)

20. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Hoi, bedankt voor je reactie :)
    Ik heb al Pfeiffer gehad, dus volgens mij kan ik het dan niet weer krijgen.
    Ik denk dat ik binnenkort even naar de huisarts ga. Sinds vorige week heb ik met vlagen last van misselijkheid. Ook heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, het voelt als een soort van druk :(
    Nog steeds last van borrelend gevoel in mn buik en winderigheid :)
    Misschien is het wel een griepje dat zich aankondigt..

Share This Page