Net bevallen en alweer zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shirleymommy, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben 11 weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Mn man en ik hebben sinds kort elke dag seks. En ik vermoed dat ik weer zwanger zou zijn. Ik heb als goed is mn ei rond de 20ste gehad. En nu heb ik echt veel steken in mn baarmoeder of mn rechter eierstok. Ik snap het niet hoe het kan. Want als ik zwanger zou zijn kan ik al zo vroeg een symptoom hebben? Wie heeft er ervaring mee? Bij mn dochter was ik ook heel snel zwanger geraakt. Al in de tweede ronde. Drm ben ik bang dat ik weer zwanger zou zijn. Als het zo is dan is de baby hartstikke welkom. Maar ik ben bang voor miskraam want dit voelt helemaal niet goed. Het voelt niet hetzelfde als mn eerste zwangerschap.

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Alles kan. Willen jullie al gaan voor een tweede??
    Denk dat je alleen maar kan afwachten tot je kunt testen.
    Meer zit er niet op. Ik voelde iedere maand wat anders ook de maand dat ik zwanger raakte.
    Heel vervelend die onduidelijkheid maar zekerheid heb je pas op of na je nod.

3. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Nee het is ongepland. Maar ik maak me zorgen over de krampen en steken.

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Miss is je ei nu pas?

5. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Langs dokter gaan mss ...

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    In theorie kan het maar meestal duurt het maanden voor je cyclus weer op gang komt.

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Bij mij is het ook zo gegaan. :)
    Een zware bevalling met flinke knip van mijn zoon gehad.
    Toen 14 weken na bevalling voor de eerste keer seks gehad (was nog niet echt ongesteld geworden) en was meteen weer zwanger van mijn dochter. Ze schelen nét 13 maanden van elkaar.
    Mijn gyn zei toen nog dat je schijnbaar verhoogd vruchtbaar bent na je bevalling?

8. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Na een bevalling of miskraam ben je verhoogd vruchtbaar, dus het kan zeker. Maar ik denk niet dat je zwanger bent, maar misschien nu je ei hebt. Want ook dat kan. Na een bevalling kan het even duren voor je cyclus weer goed op gang komt.

9. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    Ik vind het niet slim iedere dag seks te hebben zonder voorbehoedsmiddelen

10. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hoezo is het dan ongepland? Je hebt veel seks en er is dus kans dat je zwanger raakt.

Anyway alles kan, idd afwachten en dan testen...

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Mijn gedachten. Sowieso elke dag sex, haha.

12. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Mijn man houdt niet van condoom. En ik kan niet tegen de pil, prikpil, en implanon. Ik heb nog niet met de ha besproken over welke voorbehoedsmiddelen ik het beste kan gebruiken. Maar als ik weer zwanger wordt dan vinden we allebei niet erg.

13. Janna

Janna Fanatiek lid

Als je vermoed dat je de 20ste je eisprong hebt gehad, zou ik mezelf niet te onrustig maken en gewoon een weekje afwachten. Er is nu toch geen manier om er achter te komen of je zwanger bent. Over een week of 1-2 is er meer te zeggen.

En als je niet zwanger bent en eigenlijk ook liever niet wil worden, zou ik dat bezoekje aan de ha niet te lang uitstellen!

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Het kan inderdaad even duren voordat je cyclus op gang komt maar dat hoeft niet....... bij de eerste 2 kreeg ik na 5 weken weer mijn eerste menstruatie (deze keer is nog afwachten). Dus ja dat kan bij jou ook het geval zijn en als je dan elke dag zonder AC sekst dan is de kans aanwezig dat je zwanger kan raken. Maar je geeft ook aan dat jullie best een tweede zouden willen dus dan zou ik even een testje wagen.. dan doe je zowel een zwangerschapstest als een ovulatietest want misschien dat het inderdaad ook je eisprong kan zijn.

Als je geen hormonen wil als AC kun je ook de Persona gebruiken. Dat ga ik nu in ieder geval doen..

15. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met een soort gelijk probleem, ik ben 5 maanden geleden bevallen van een dochter. Nu hebben we beschermde seks, behalve 1 spontane keer (week of 8 geleden). Ik geef nog steeds borstvoeding en ben nog niet weer ongi geweest. Nu heb ik al ruim een maand zwangerschapsverschijnselen, eerst dacht ik dat het gewoon was, maar nu was ik afgelopen week iedere dag misselijk of duizelig. Vanmorgen met mijn vriend een test gedaan maar deze was negatief. Helemaal wit. (mijn urine was wel erg verdunt) Toch voelt het netzo als toen ik zwanger was van mijn dochter. Morgen weer testen? of wat zou het kunnen zijn?

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

;) dit dus!!

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Ongepland kan best, als ts maar niet zegt dat het onverwacht is. ;)

Ts: ik zou over een weekje even testen. Dan heb je duidelijkheid. nog even geduld. :)

18. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik vind het sowieso een beetje vreemd van je man om te zeggen dat hij niet van condooms houdt. Sorry hoor, maar ik zou zeggen (wanneer ik net bevallen ben) dan maar even geen seks.

Deel Deze Pagina