Hoi hoi. Ik had deze vraag al in een ander topic van mij geplaatst, maar geen antwoord hierop gekregen vandaag. Het houdt me wel wat bezig, dus vandaar hier alsnog de vraag. Op 19.10.09 één puntje bloedverlies. Was echt heel weinig Op 20.10.09 iets meer bloedverlies, twee hele lichte dotjes. Op 21.10.09 brak de menstruatie door zoals ik het gewend ben. Ik heb dag 19.10.09 als mijn eerste dag van de laatste menstruatie gerekend. Is dat wel juist? Of moet ik van 21.10.09 uitgaan? Groetjes Linda Ik ben nu nog steeds niet ongi maar heb wel kramp, vandaar mijn twijfel, Misschien dat ik ten onrechte 2 dagen eerder heb gerekend?
19 oktober mag je idd als de eerste dag van je menstruatie zien. Toen is het bloeden tenslotte begonnen (ook al was het heel weinig). Bij mij moet het ook altijd als het ware even "opstarten". De eerste dag is bij mij ook heel weinig, maar reken dit altijd als de eerste dag. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Hoi Eline, heel erg bedankt voor je reply! Ik dacht al dat iedereen over mn berichtje heen zou lezen! Dan heb ik dus toch terecht de 19e gepakt als eerste dag. Dat stemt me wel een beetje blij Morgen of overmorgen maar eens testen, als het dan nog geen feest is iig! Nogmaals bedankt! Groetjes Linda
Je telt vanaf de eerste dag dat je rood bloed hebt (bruin telt dus niet) en de regel is ook dat als je na 18.00 uur ongi wordt, je dan de volgende dag als dag 1 rekent.. (Btw: hier mogen eigenlijk geen losse berichtjes worden geplaatst, daar is het 'zwanger worden' forum voor )
Ehm,,heitjekarweitje als ik dus op dag 1 een beetje rood en bruin heb en dag 2 ook en dag 3 menstruatie,tel je dus dan de eerste dag? Ik ben misschien een beetje dom sorry maar ik heb altijd gedacht dat ik een hele korte cyclus van 25 dagen had wat misschien dus helemaal niet zo is.