snap er niks meer van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monieqje, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen dames, allereerst iedereen een gelukkig, gezond en goed 2010!
    Maar ik zit even ergens mee wat ik graag kwijt wil en hoop op herkenning bij dames...als het goed is is mijn ei eerder geweest rond de 28ste, 29ste december. Maar nu komt het rare: de 30ste ben ik opgestaan met donkerrode waterige afscheiding en sinds dien heb ik last van rare afscheidingen. Dit wisselt wel qua hoeveelheid en kleur. Bij het opstaan is het donker bruin of donkerrood en ietsje meer. En over dag is het licht bruin met heel af en toe een druppel helder rood, en dit is heel weinig. Minder dan dat als ik op sta. Ook heb ik het weekend gemeenschap gehad en hierna verlor ik iets helder rood :( Snappen jullie hier iets van of heeft iemand dit ook eens gehad? Ik kan het absoluut niet vergelijken met een ongie...want dan verlies ik veel en veel meer helder rood

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi moniqueje,

dit klinkt mij niet helemaal goed in de oren.
    zo kort na ei zou het geen innesteling kunnen zijn, maar dan zou je ook maar een heel klein beetje bloeden.
    ik zou echt even naar de dokter gaan.

' zomaar ' bloederige/rare afscheiding moet je altijd even laten checken.

succes!

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thnx klingel! Pppff maar kijk het nog wel 1 of 2 dagen aan en als het dan niet opgehouden is dat ik dan even naar de ha ga. Heb er zo een hekel aan om naar de dokter te gaan voor dat soort dingen :(

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik heb dit ook in mijn 4de cyclus gehad. Ik tip op een eiprong-bloeding.
    Heeft bij mij 4 dagen geduurd.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Klinkt wel heel vreemd.. Bij een innestelingsbloeding bloed je maar een klein beetje, en ook lang niet zo veel dagen als wat jij nu hebt. Zou even naar de HA gaan!

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thnx clapat! :D ik hoop dat dat het is ik zat daar ook al aan te denken...maar het is bij mij nu al mijn 6de dag :( Kan een eventuele eisprong bloeding zolang duren?

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey monieqje, ik weet dat een ovulatie bloeding een paar dagen kan duren. Of het ook 5 dagen kan duren durf ik niet te zeggen. Misschien kan je dat op het net wel vinden.... Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina