Ik heb een vraagje aan jullie: Wanneer ben je nu eigenlijk "niet" meer ongesteld, is dat als je geen bloed meer verliest maar wel nog bruin oud bloed of is dat als je helemaal geen bloed en bruin bloed meer verliest?? Groetjesss JustMe
Lijkt mij op het moment dat je stopt met bloeden. Ik heb zelf nooit geen last van bruin oud bloed, dus bij mij is het gewoon wanneer het rode stopt.
ha ben dus niet de enige vraag het me ook af. heb VOOR her rode ook altijd eerst bruin en NA het rode ook dus dit allemaal duurt bij mij een aardig weekje weet ook niet hoe precies, weet alleen dat wanneer rood bloed er is dat dat als dag 1 telt. maar als laatste dag? laat het mij ook weten
Ik reken het bruine bloed van ervoor en erna ook bij mijn menstruatie. Het is toch bloed (ook al is het bruin en dus oud) Bij dat bruine bloed zit ook vaak een veeg rood tussen dus vandaar dat ik het erbij reken. Meestal duurt het bij mij ook een week in totaal. Het echte rode bloed dat duurt iets van 4 dagen bij mij.
Gelukkig ik ben niet de enige Bij mij heb ik ook altijd voor het rode eerst bruin oud bloed, en na het rode ook. En idd rood bloed betekend dag 1, maar einde...?? Vandaar dat ik me het ook afvroeg...
Het bruinverlies erna telt nog wel mee als menstruatie. Je baarmoeder is dan nog open. Aan het begin van je cyclus begin je pas te tellen op de dag dat je helderrood bloedverlies hebt.
Bij mij begint het altijd met 4 dagen donker verlies. Dan heb ik wel de ongi krampen. Daarna wordt het pas helderrood en heel heftig. Ik weet dan ook nooit wanneer ik het begin moet rekenen. Het helderrode is alleen maar 2 of 3 dagen. Dus dat lijkt me ook wel heel kort voor een ongesteldheid.