moet dit echt even kwijt hoor me zoontje is nu 8mnd en we willen wel een tweede maar eigenlijk als hij pas een jaar of 3 is maar het begint toch wel te kriebelen hoeveel zat er bij jullie tussen de 1ste en de 2de? het is allemaal beetje dubbel aan de ene kant wil ik heel graag weer zwanger zijn van een tweede zodat we vroeg uit de luiers zijn aan de andere kant wil ik eerst nog zoveel andere dingen zoals lekker genieten van de kleine man want het gaat al zo hard en ook eigenlijk nog een beetje afvallen graag hoor ik ervaringen alvast bedankt
Wij zijn voor een 2e gegaan toen Kyra 1 jaar en 6 maanden was. Ik was meteen zwanger. Kyra was dus 2 jaar en 4 maanden toen Dinja werd geboren. Sneller op elkaar had ik niet gewild, vind dit wel ideaal zo, maar das persoonlijk. Zeker omdat Kyra gewoon al veel zelfstandig kon op die leeftijd was dat toch wel erg makkelijk. Wat ook meetelde is dat we niet alle spullen dubbel wilde aanschaffen....
wij hebben er voor gekozen om weer te beginnen toen ons zoontje 8 maand was, ( oktober) november mk gehad. en nu weer zwanger... wij willen juist zo dicht op mekaar zodat we vroeg uit de luiers zijn, grotere kans op samen spelen, en dat we zometeen bij pretparken niet 1 ouders bij de draaimolen staat en de ander voor de wild water baan ofzo, of 1 ouder in het ondiepe en de ander in het diepe.... en we hebben zobiezo altijd al gezegt, dat als moeder natuur meewerkt we niet meer dan 2 jaar verschil er tussen willen.
Hoi Knuffie,mijn 2 oudste kinderen schelen 2 jaar en 2 maanden,ik vond dat geweldig ze hebben dan zo veel aan elkaar ,speelden fijn samen en nu als 11 jarige 9 jarige kunnen ze het harstikke goed vinden met elkaar.Ikzelf voelde me echt jong met mijn 2 kanjers met 20 jaar me 1ste en met 23 jaar was ik klaar, Nu ben ik met me huidige partner en we hebben zoontje van 7 maanden samen en ik ben nu zwanger dus hun gaan 1 jaar en 3 maanden schelen. Pfff ik voel wel dat me lichaam anders is dan toen,het is zeker weten vermoeiend ,maar ik weet zeker dat het allemaal gaat lukken,me 2 oudste kids zijn geweldig ze helpen ons echt goed en houden van hun kleine broertje. Ik weet het zal zeker hard worden en druk maar dat ze samen opgroeien en meer met elkaar hebben dat vind ik zo geweldig Liefs S