snap er niks meer van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snooky, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik temperatuur al twee maanden en haal er iedere keer een duidelijke eisprong uit. Ik ben erg onregelmatig maar heb vorige week maandag mijn eisprong gehad. Nu zou mijn NOD 21 februari zijn. Nu had ik net bij naar het wc gaan slijmerig/ bruin bloedverlies. Wat betekent dit?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Misschien een innesteling?

3. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo raar omdat ik pas op dag 10 zit na mijn eisprong?? Kan het ook al mijn ongesteldheid zijn? Meestal is dit toch precies 14 dagen na eisprong? Ik had er zo op gehoopt dat het deze keer raak zou zijn......:(

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je eitje nesteld zich als het goed is in tussen de 5-10 dagen. Dus het zou toch kunnen dat het van een innesteling is! Het zou natuurlijk ook kunnen zijn van een naderende ongi, maar dat zou inderdaad behoorlijk vroeg zijn.. Verlies je veel bruin/bloed?

5. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niet zo veel...Net bij het naar de wc gaan weer niks! had de laatste dagen met tempen 36,8! En vanochtend 36,7. Mijn basale temp. is rond 36,4. Heb al wel een paar dagen gevoelige borsten! Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet voelen...

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja lastig.. Even afwachten ben ik bang! Het bruin/bloed verlies zou kunnen duiden op een innesteling. Ben benieuwd wat je temp gaat doen, of ie mooi hoog blijft. Spannend!

7. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook benieuwd! Effe afwachten... Laat het morgen wel weten... bedankt voor de snelle reactie

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Is goed! :)

9. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik had 9 dagen na mijn eisprong wat bloedverlies, ik dacht ook , balen ik word te vroeg ongesteld.
    mijn gevoel zei dat ik een testje moest doen , de volgende dag gedaan.
    en zwanger , zie in mijn fotoalbum de testen.

succes met testen, ik ben benieuwd, ik duim voor je

spinnekop

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even een kleine correctie:

GEMIDDELD word je 14 dagen na je ei ongesteld.

Maar de luteale fase (dat is dus de tijd tussen je eisprong en je menstruatie) is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt.

Ik hoop voor je dat dit niet de voorbode is van je menstruatie, maar dat het een innestelling betreft.

11. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, ik ben ongesteld geworden! ben vanochtend ook effe bij de huisarts geweest want ik ben er helemaal klaar mee..... Ik moet even mijn gedachten ergens anders op zetten en er niet zo mee bezig zijn.... Dat ga ik vanaf nu ook maar proberen! Op naar de volgende ronde....

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ah balen zeg!

Nou hopelijk lukt het je er niet te veel ermee bezig te zijn. Succes!

Deel Deze Pagina