Haaai, Zit met een vraag.... Ik heb een positive test van kruitvat en clear bleu. Maaaar............ Een negative test van clear blue zwangerschaps indicator. Wat nu, wel of niet zwanger, zit nog een paar dagen voor NOD Groetjes huismuisje
Waren hierover een hoop topics voor de crash. Wacht tot de NOD, en anders kan je naar de HA voor een bloedtest. Ik heb heel erg vaak gelezen dat de kv test valse zwangerschappen geeft, ook voor de NOD is het hormonenpeil laag dus met een ochtendplasje krijg je de beste resultaten...
idd. afwachten is idd t enige dat je kan doen.. De plus testen van zowel kv als cb heb ik altijd een heel licht plusje op.. dus dat zegt niet zoveel in mijn ogen.. Kun je foto plaatsten van die posi testen?
ik zou ook even afwachten tot je nod en als er dan geen duidelijkheid is even langs de dokter. heel veel suc6
het hangt een beetje af van het streepje dat je op je testen zag. hele vage "ik tuur en zie iets" streepjes moet je denk ik als negatief zien. Maar als het een duidelijk waarneembaar streepje was is het een ander verhaal! overigens houd ik mijn hart dan vast als de cb mef i neg was, die reageert eerder dan de andere cb. Afwachten is het meest iriterende, maar ook beste advies
Nee het is op beide testen goed zichtbaar. kan jammer genoeg geen foto plaatsen. Doe vd week nog een test.... wachten is alleen zo rot