hoi allemaal.. Ik heb vraagje Ik heb test gedaan toen ik deet en hem allas na 3 min zag ik roze en een wit streepje wat houd dat in ik heb een foto die heb ik in andere kleur gemaakt daar kan je zien dat er een streep staat als je goed kijk zie je hem
het roze streepje is de controle streep dat de test goed gelukt is. In het andere venstertje komt een roze streep te staan als je zwanger bent.
Ik zie niets helaas, maar he er ook geen goede oog voor. Maar een streepje betekend zwanger!! Dus misschien toch een voorzichtige proficiat?!
Ik zie hem wel meid, zo licht is hij bij mij ook steeds, in maart heb ik mijn eerste echo Ik zou zeggen gooi er over een paar dagen nog eens een testje tegenaan, waarschijnlijk zal hij bij jou dan nog donkerder zijn Suc6 meid,en een voorzichtige proficiat
Is dit een DA Eigen Merk test? Daar hoort een tweede roze lijntje te komen en geen witte. Een tweede witte streepje is negatief. Als je een foto moet bewerken om een tweede lijntje te kunnen zien, kun je de test ook beter als negatief beschouwen. Ik werd trouwens gewaarschuwd door de DA drogist zelf over hun testen. Je moet die binnen de tijd aflezen, want na die tijd kan een indroogstreepje ontstaan. Dit hebben ze mij destijds op het hart gedrukt (waarom ze die dingen dan verkopen...) Voor een positieve DA-test zie mijn album. Als ik jou was, zou ik even langs het Kruidvat gaan en de goedkoopste testjes halen (2 voor 5 euro). Die geven nog eerder positief dan de DA-testen. En dan over een paar dagen even weer testen. Als je inderdaad zwanger bent, dan zou het streepje duidelijk roze en zichtbaar moeten zijn.
Ik tuur me scheel, maar zie echt maar 1 streep. Haal anders idd de kruidvattesten, test als je al een tijdje niet bent wezen plassen voor goed geconcentreerde urine, en kijk dan nog eens. Dit lijkt me een negatieve test, sorry.