Twijfels

Discussion in 'Zwanger worden' started by suusje123, Mar 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje123

suusje123 Lid

Mar 6, 2007
    8
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Suus en ik ben nieuw hier. Ik weet ook niet zeker of ik met mijn vragen hier terecht kan maar dat merk ik vanzelf. Nou zit het zo dat mijn vriend en ik gestopt zijn met de pil, dit is meer dan een maand geleden. Op dit moment ben ik 2 weken overtijd en heb verschillende symptomen. Ben al drie weken ongelooflijk moe, heb last van een zeurend gevoel in mijn buik, een lichte menstruatiegevoel, veel witverlies, (sorry), mijn borsten voelen licht gespannen en afentoe wat steken maar als ik ze aanraak doen ze niet super zeer, enkel heel afentoe dat mijn tepels wat gevoeliger zijn. Ook heb ik heel afentoe misselijke vlagen en hoofdpijn. Kan dit alles samen met mijn 2 weken overtijd ook kunnen komen omdat ik gestopt ben met de pil of zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Ik heb namelijk op de dag dat ik het moest worden een test gedaan die negatief uitsloeg, waardoor ik dacht dat ik ook niet zwanger was maar aangezien deze vagen klachten ga ik toch aan het twijfelen. Kunnen jullie me advies geven?
    Groetjes susan

2. Niet meer actief

het enige wat ik kan adviseren is nogmaals te testen en als die ook negatief is dan ben je gewoon aan het ontpillen ;)

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ben het hier mee eens

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ikke ook meid! SUC6! ;)

5. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Testje inderdaad! Misschien iets latere eisprong gehad en ben je toch zwanger. Of je bent inderdaad aan het ontpillen..

6. suusje123

suusje123 Lid

Mar 6, 2007
    8
    0
    0
    Hallo,
    Heb nogmaals een test gedaan en deze was negatief, dus ik denk dan dat het inderdaad het ontpillen is. We gaan gewoon door voor ronde 2, nu maar hopen dat mijn ongi snel komt.
    Bedankt voor jullie adviezen.
    Groetjes suus

7. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik heb deze verwschijnselen ook gehad! Ik werd maar niet ongesteld en mn borsten stonden op exploderen voelde het :) .. Heb een bloedtest gedaan via mn huisarts en werd 2 dagen daarna ongesteld na 84 dagen! Hopen dat e snel ongesteld word!

8. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    ik had dezelfde klachten, alleen wij hadden de eerste cylcus na het stoppen condooms gebruikt dus ik kon niet zwanger zijn.
    maar idd hele zere borsten, mn tepels, opgezette buik, ongi klachten etc...
    tja het is troep die pil....
    succes!

Share This Page