Snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleinad, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Ik moet even van me af schrijven want snap er echt helemaal niets meer van.

Ik ben in juni 2012 gestopt met de pil. Eerste cyclus was 42 dagen en daarna steeds wat korter dus ik dacht nou dat gaat de goede kant op! Vorige maand ineens weer een cyclus van 42. Ik was er echt van overtuigd zwanger te zijn en dacht zelfs een streepje te zien maar helaas was ik de enige die dit zag.. Uiteindelijk dus op dag 42 ongi geworden..

Nu hebben besloten om deze maand om de dag te klussen de hele cyclus door. Maar op dag 44 was ik nog niet ongi dus een test gedaan. Omowit! Ik baalde als een stekker want mn lijf voelt anders maar ja zal t dus wel weer verbeelden ofzo want vandaag op dag 48 weer omowit getest ik dacht eerst wel weer wat te zien dus had een foto gemaakt en op demsite gezet maar toen ik m daar zelf nog eens bekeek zag ik zelf ook niets meer..:(

Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen omdat we net pas bezig zijn maar ik snap er echt niets meer van en baal als een stekker hiervan! Denk dat ik volgende maand maar ovutesten ga gebruiken dan vinden we mn ei tenminste want wie weet heb ik die nu nog niet eens gehad..

Nou sorry van mn geklaag maar ik ben t even kwijt nu

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Vervelend hoor. Ik heb ook van die onregelmatige cyclussen, dus we hebben om de dag geklust en dan mis je je eisprong in ieder geval niet.

Misschien kan je ook gaan temperaturen? Of doe je dat al? Dan kan je precies zien wanneer je ei geweest is, dus weet je ook wanneer je echt overtijd bent.

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vervelend he! Maar zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!

Wij hebben nu ook de afgelopen cyclus om de dag geklust en denk idd volgende maand maar ovu testen te gaan gebruiken om mn ei te vinden hoop dat we dan ook zwanger mogen worden ( of nu al natuurlijk haha)

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op welke cyclus dag testte jij positief als ik vragen mag?

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Op dag 58 van m'n cyclus, maar dat was 12 dagen na de eisprong. Ik wist wanneer die was, door mijn temperatuur en een andere symptomen.

Veel succes! Hopelijk heb jij ook binnenkort een positieve test :)

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke top! Nou dan ga ik dat ook zeker weten doen de komende periode :D bedankt!!

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Inderdaad temperaturen, doe dit wel iedere ochtend om dezelfde tijd.
    Via Fertility Friend kan je een mooi overzicht maken met grafiek.
    En misschien inderdaad ovulatietesten, ik vond het fijn werken en een stukje rustiger omdat je dan tenminste een idee hebt wanneer je je menstruatie kan verwachten met een onregelmatige cyclus.
    Ik bestelde ze online en neem dan de gewone en niet de extra gevoelige die zijn verwarrend, geven vaak al een duidelijk teststreepje terwijl je ei er nog niet is.

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh top!! Dank je wel:D ik ga gelijk ffies kijken!!

Deel Deze Pagina