Hoe lang duurt het voor dat je klaar bent met ontpillen? 13-01-2013 was mijn laatste menstruatie dag.. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Er zijn zwangerschapstesten gedaan en er is een bloedtest gedaan. Alles kwam uit op NIET ZWANGER helaas voor mij en mijn partner. Hoe lang moeten we nu wachten op ons kindje? xx
Het kan best zijn dat je nog aan het ontpillen bent... Had je voor de pil een regelmatige cyclus? Tja, en hoelang je moet wachten op jullie kindje? Daar kan niemand antwoord op geven... Ik zou er in elk geval vanuit gaan dat je na je eerste echte menstruatie nog wel een half jaartje tot een jaar bezig bent. Zo'n 70% wordt binnen een half jaar zwanger, 90% in een jaar.
Ontpillen kan best wel een tijdje duren 6-12mnden.. ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus maar doormiddel van ovu testen weet ik waneer mij ei is.. en zo weet ik dus waneer mijn nod datum is ongeveer!
Ik heb inderdaad een vaste cyclus. Alleen het gekke is dat ik sinds 13 januari niet meer ongesteld ben geworden. Nu heb ik de testen gedaan.. meerdere malen. Ik ben bij de huisarts geweest en heb bloed laten testen. In dit alles was ik niet zwanger. Nu ben ik mijn volgende cyclus ingegaan. Ik zou 22 maart weer ongesteld moeten zijn. En zoals je nu leest ben ik nog steeds niet ongesteld of zwanger. Op de pagina vind je meer van dit soort verhalen.. Ik wordt er zo onzeker van als die testen en al die ideeen wat er aan de hand kan zijn.. Pfff Ik hoop gewoon dat ik snel ongesteld wordt of toch een plusje krijg bij een zwangerschapstest.
Ontpillen kan lang duren. Helaas. Ik heb ook lang moeten wachten. Ik gebruik zelf ook ovu testen om het een beetje door te krijgen hoe mijn cyclus gaat lopen.
Die pil die kan inderdaad alles in de war gooien! Totaal niet fijn en als de testen dan negatief blijven mag de menstruatie ook wel zo snel mogelijk beginnen! Maar helaas kunnen we niet meer doen dan wachten, maar dat duurt altijd zo lang.. Ik heb zelf in overleg met mijn ha afgesproken om zolang je niet ongesteld word gewoon om de twee weken te blijven testen, je weet het natuurlijk maar nooit! Veel succes en houd ons maar op de hoogte!
Ik ben heel benieuwd hoe lang het ontpillen bij jullie heeft geduurd. Ik ben begin januari (2013) gestopt met de pil, netjes een onttrekkingsbloeding gehad en nu al weken niks... Niet ongesteld en geen positieve test. Zal wel ontpillen zijn, maar ondertussen zit ik op dag 75.
Ik was 14 februari gestopt met de pil, 17 februari had ik mijn onttrekkingsbloeding en 16 maart (27 dagen) was ik weer ongesteld. Perfect lijkt dat hè? Maar mijn god wat heb ik me kut gevoeld en zo voel ik me soms nog steeds. Zeer emotioneel, duizelig, buikpijn, onzeker, soms ineens vet warm... Ik dacht dat ik al zwanger was! Volgens mij reageert elk lichaam dus anders en kunnen we elkaar alleen maar steunen met elkanders ervaringen enzo. Ik hoop voor jullie trouwens dat jullie snel ongesteld zullen zijn, ik weet uit ervaring hoe het is om 3 jaar (ja 3 jaar) niet ongesteld te zijn, dat is erg naar.
Zo heb ik ook bij de eerste ronde zitten wachten, na een cyclus van 93 dagen werd mijn wachten beloond. Nu ben ik alweer vanaf 7 februari te wachten.. Het is helaas bij iedereen verschillend en gewoon om ongeveer de 2 weken testen je weet het natuurlijk maar nooit Hopelijk begint het snel voor jou toch een bevestiging dat je lichaam wel werkt!
Vandaag de dokter gebeld. Ik werd gek van de onzekerheid. Ik ben sinds 13 januari niet meer ongesteld geworden. Ik heb volgende week weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ik heb geen idee wat me te wachten staat ik vind het vet eng. Ik ben zo bang dat er iets ergs aan de hand is. Pfff zucht*
Zie mijn handtekening voor mijn cyclus tot nu toe... Ook bij mij duurde de eerste ronde erg lang...Maar ik merk nu dat mijn lijf weer steeds beter in haar ritme komt. Ik ben ook naar de huisarts geweest, en heb een echo gehad tijdens mijn eerste ronde (ik had een licht positieve test, maar daarna alleen nog maar witte, ook bloedonderzoek wees niet op een zwangerschap). Ondertussen zit ik in ronde 3, maar de huisarts wist me toen te vertellen dat het tot een half jaar mag duren voordat de eerste menstruatie op gang komt. En idd, een jaar voor ontpillen. Ik vond het ook eng, maar ze hebben gelukkig bij mij ook meteen gecontroleerd of ik geen PCOS had. Alles zag er prima uit, dus nu een kwestie van de natuur zijn gang laten gaan, en vaak klussen!
Hoi meiden Ik ben vorige jaar augustus gestopt met de pil... En 1 x ongesteld geworden. . In januari Ik hrb de huisarts al gebeld maar krijg als antwoord wachten tot jaar. Ik vraag me telkens af of ik wel normaal ben. . Heeft iemand ervaring hier mee of tips Ajb laat het me weten Bedankt alvast meiden Groetjes shir
Hoi dames. Voor degene die zo lang geen menstruatie hebben....misschien hebben jullie PCOS, zelf heb ik dit ook en helaas veel meiden in mijn omgeving ook, misschien kunnen jullie je huisarts vragen om dit na te kijken, anders moeten jullie misschien een jaar lang on nodig wachten tot er iets gedaan word, ik weet hoe erg het is helaas....al ben ik wel gezegend met een super knulletje!! al heeft dat ook 2 jaar geduurd. Succes allemaal, en hopelijk is het alleen ontpillen en zijn jullie allemaal ook snel zwanger!
Ik heb ook maar de huisarts gebeld en gelukkig mag ik komende week even langskomen. Ook ik zit met die gedachte dat als je cyclus niet makkelijk uit zichzelf op gang komt, het ook heel moeilijk zwanger worden is. Klopt dat eigenlijk wel, of is dat vooral mijn eigen angst? Iedereen in elk geval veel succes gewenst met ongesteld worden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen, hahaha)
Toen ik stopte met de pil ben ik wel bijna 3 maanden niet ongesteld geweest! Na een maand of 8 begon de cyclus weer vanzelf te draaien en was ik in ronde 2 zwanger. Denk dat je even geduld moet hebben voordat alle hormonen uit je lijf zijn!
Hoi Sampie! Ik zie dat het wachten z'n vruchten heeft geworpen. In je banner staat dat je zwanger bent! Ik ben super blij voor je!
Hey, Ik heb de huisarts gebeld en die heeft me meteen door verwezen naar een gynaecoloog. Vrijdag heb ik een afspraak, doordat het zo lang duurt en ik steeds meer druk op de bovenkant van me buik krijg en me steeds kotsmisselijk voel.. begin ik steeds meer te twijfelen aan de bloedtest van 2 weken geleden en de zwangerschapstest van een halve week geleden.. Je gaat er steeds meer aan twijfelen of je wel klopt... haha lichamelijk gezien dan. Ik haal de raarste dingen in me kop en slaap steeds slecht door nachtmerries dat ik helemaal niet zwanger ben en dat ook nooit zal worden. echt kut gewoon dit.. Hopelijk weet ik volgende week meer...
Het meis, ik las op deze site iets over die shatvari-pillen, die zouden een regelmatige cyclus moeten reguleren, dus misschien is dat iets voor jou?
Dank je Anoniempje, lief van je! Ben nu ook een beetje aan het idee gewend, had er totaal niet meer op gerekend na een aantal negatieve testen! @DCT spannend vrijdag je afspraak bij de gyneacoloog, houd ons maar op de hoogte, wij duimen voor je op een goede afloop! Succes! Enne wat betreft die shatavari capsules, ik heb deze ook iedere dag een geslikt vanaf eind januari vlak daarna voor de eerste keer ongi en zie nu mijn banner dus ik zeg, het is het proberen waard!
Shampie, gefeliciteerd! Wat fantastisch! Ik lees even met jullie mee, zit ook met vervelend lange ronde steeds, om moedeloos van te worden (zie onderschrift). Maar probeer toch hoop te houden... Succes in ieder geval allemaal!!