Snap er niks meer van

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Debster0504, Dec 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debster0504

Nov 18, 2013
    17
    0
    0
    Fulltime huismama
    Spijkenisse
    Ik heb een ovulatie test gedaan gisteren maar volgens de berekening kon ik vandaag pas beginnen met testen. Nu is de test van gisteren duidelijker te zien dan die van vandaag. Heb beide testen op dezelfde tijdstip gedaan. Die van gisteren was niet een duidelijke streep net als de controle streep zeg maar maar die van vandaag is heel erg vaag. Ik heb een gemiddelde cyclus van 28 dagen. En me laatste ongi was 24nov. Zal ik me piek al hebben gehad? Of morgen weer testen?

2. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Ik denk morgen weer testen. Bij mij schommelt het ook totdat ie echt positief is :)

3. Debster0504

Nov 18, 2013
    17
    0
    0
    Fulltime huismama
    Spijkenisse
    Ik ging er van uit dat ik vandaag al een donkere streep kreeg maar helaas dat was niet zo. Morgen test ik gewoon weer. Ik kan me niet voorstellen dat ik me eisprong al heb gehad.

4. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,244
    4
    38
    Mijn laatste menstruatie is ook 24 november.
    Maar waarschijnlijk heb ik me ei op dag 9 gehad.
    Test was op dsg 5 al bijna positief en 6 positief.
    Ik test ook gewoon door, je weet maar nooit!! :)

5. Debster0504

Nov 18, 2013
    17
    0
    0
    Fulltime huismama
    Spijkenisse
    Ik ben door blijven testen en vandaag een positieve test. Late eisprong dus. Terwijl ik rond 22 december weer ongi moet worden, wat ik niet hoop eigenlijk. Of zal ik nu later ongi worden omdat me eisprong laat is. Dit is pas de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik.

6. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,244
    4
    38
    Hier ook pas later een positieve ovulatietest,
    Dag 18 een smiley op cb en vandaag dag 20 vanmorgen nog steeds een smiley. Vreemd toch?!

Mijn nod is 25 december

7. Debster0504

Nov 18, 2013
    17
    0
    0
    Fulltime huismama
    Spijkenisse
    Ja ik snap er echt niks meer van
    Maar ja we weten wat we moeten doen ;)

Share This Page