even kort uitgelegt heb pcos en met 150mg clomid eindelijk mijn eerste follikel dol gelukkig natuurlijk dus aan de klus mijn eispring was gok ik rond de 14e kreeg toen gevoelige tepels namelijk nou zou gister of vandaag mijn nod zijn gister ben ik wat licht rose afscheiding verloren en vanmorgen wat rood roze was heel erg weinig en rood was misschien net een halve tampon (sorry voor alle details) maar nu verder al de hele tijd niks meer heb nog steeds wel wat lichte krampjes maar helemaal geen afscheiding heb gister en vandaag een test gedaan beide negatief(action test) wat denken jullie? dat wachten is echt vreselijk
Mijn beste gok is dat je ongi er toch echt aankomt. Je hebt vanmorgen nog rood bloedverlies gehad, en ongi's komen soms wat traag op gang. Ik heb ook meerdere cycli gehad dat ik enkele dagen alleen af en aan wat drupjes rood had voor het goed en wel echt begon. Ook het afwezig zijn van verdere afscheiding kan een teken zijn van een naderende ongi. Ik hoop voor je dat het snel raak is!
dan zal ik daar maar vanuit gaan maar kan dit dus niet rekenen als dag 1? aangezien ik nu nog steeds niks verlies
Je gokt dat je eisprong rond de 14e was omdat je toen gevoelige tepels kreeg?Aan de hand van je tepels kun je geen eisprong aflezen helaas. Krijg je geen follikelmetingen ivm de Clomid? Zodat je zeker weet dat je een eisprong hebt? Want voor hetzelfde geld is je eisprong dus later geweest dan je zelf denkt. En kan je ongi dus nog op gang komen en is dit een voorbode daarvan. Ik hoop het voor jou niet trouwens.....
nee klopt maar dat was de dag dat ze gevoelig waren wat ik nooit eerder heb gehad dus gok rond die dagen ik heb inderdaad metingen gehad en er is bloed geprikt en hij is ook gesprongen heb de 19e bloed daarvoor laten prikken en afgelopen maandag te horen gekregen dat hij dus gesprongen is
Ik bepaal meestal achteraf welke dag ik als dag 1 reken. Soms kwam het diezelfde dag nog op gang en rekende ik dat als dag 1, soms gingen er tussendoor 2 dagen voorbij met alleen een beetje bruinverlies, en rekende ik pas als dag 1 wanneer het rood weer (volop) terug kwam. Is dat bij jou een optie? of moet je meteen op dag 1 iets doorgeven aan het zkh oid?
ik moet starten met clomid op dag 3 al denk ik dat ik van te voren de gyn bel voor een andere optie want ik word niet erg vrolijk van de bijwerkingen steeds
Hmm dan zou ik inderdaad even met de gyn overleggen hoe zij dit nu zien; wel of niet begin ongi. Het is ook allemaal ontzettend onzeker, want ook bij een zwangerschap kun je natuurlijk wat bloedverlies hebben... Maar omdat je tests negatief zijn denk ik toch start ongi.