TP cryo onzekerheid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Leeuw1808, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Goedemorgen dames,

ik loop een beetje met de ziel onder mn arm.
    19 mei heb ik een terugplaatsing gehad van een 5 dagen oude cryo in mijn eigen cyclus, zonder hormonen dus.
    Op wachtdag 11, 13 en 15 negatief getest. Niet zwanger dus, op zich geen verrassing.

Nu heb ik wel al dagen last van mn rug alsof ik moet gaan menstrueren en op 1 plekje bij mn buik. Er is alleen nog geen druppel te zien. ales blijft kraak wit daar beneden. Ik snap er niks.
    Niet dat ik denk dat ik als nog zwanger ben maar waarom zet het dan niet door. Mijn cyclus is sinds een jaar (PCOS) weer netjes 28 dagen en ik weet dat ik een LH piek gehad heb door de testen ivm de tp.

Ik heb het ziekenhuis gebeld en die zeggen dat ik tot vrijdag moet blijven testen maar dat ze verwacht dat mn menstruatie wel op gang zal komen want dat had het al moeten doen. En dat is het protocol meer kan ze niet voor me doen. :(

Geen idee wat mn vraag nu precies maar ik moest het even kwijt. mss dat er dames zijn die me iets wijzer kunnen maken.

2. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Wat vreselijk, die onzekerheid!
    Ik kan je niet wijzer maken helaas.
    Het enige wat ik kan zeggen is dat ik pas 2 wk na tp mocht testen (dus niet m'n cyclus aanhouden). Met cryo's kwam ik nooit zover.
    Bij de enige keer dat ik zwanger was, was na een verse tp. Toen testte ik 2 wk+1 dag na tp positief.
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar blijven testen!
    Sterkte!!

3. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Bedankt Nuudje,

vandaag 17 dagen nat tp nog niks te bekennnen.
    Ik moet morgen pas weer contact opnemen met het ziekenhuis dus dan ga ik morgen ook pas testen. Word zo depressief van die omo witte testen :(

Deel Deze Pagina