Lieve dames, Ik snap er niks meer van.. En ben even van slag geloof ik.. Oktober vorig jaar kregen wij een vroege miskraam.. Manlief en ik spraken af we zien het wel.. Nu voelde (en voel ik nogsteeds) ik me precies hetzelfde als toen ik zwanger was.. Ik ben nu 2 dagen overtijd.. Net snel toch een restje gewaagd maar die bleef negatief... Het was een snel test.. Toch dit weekend nog maar eens s ochtends testen?! Snap er echt niks meer van.... Liefs.. X
Ik zou het met ochtend urine nog eens wagen. Soms test je pas positief vanaf een week na je nod. Dat kan komen doordat je weinig hcg aan maakt of door een laten innesteling. Succes morgen, ik hoop op een positieve test. Ik ga ook morgen testen.
Dank je wel voor je berichtje!!! Zal zondag ochtend nog eens testen.. Morgen ochtend nogal een druk ochtendje.. Succes met testen!! Laat je het weten?! Liefs, x
Bij mij nog niks veranderd.. Vanmorgen niet getest.. Doe ik morgen.. Net me liga gegeten tegen misselijkheid! Dat werkt gelukkig redelijk goed!
Tja, het kan nog 2 kanten op. Zwangerschapskwaaltjes lijken ook heel veel op een naderende ongesteldheid en weet uit ervaring dat je na een miskraam veel meer op allerlei kwaaltjes let. Maar voor hetzelfde geld ben je toch zwanger! Alleen met een test weet je het zeker Succes meis!
Zelf ook een miskraam gehad in oktober. Sinds dien doet mijn lichaam elke maand alsof die zwanger is maar toch ongesteld worden. Voor de miskraam nooit ergens last van gehad voor nod. Hoop natuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent