Kinderen meenemen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ukkie27, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Aanstaande vrijdag heb ik mijn tweede FM. Ik heb een dochtertje van 26 maanden, zou ik die mee kunnen nemen? De echo is zo gebeurd, dus dat is het probleem niet. Vind het alleen moeilijk om uit te leggen wat ze doen, want voor haar is het natuurlijk erg vreemd. Overigens begrijpt ze al erg veel voor haar leeftijd.

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Is er geen opvang in het ziekenhuis? In het lumc kun je je kind tijdens behandelingen bij de vrijwillige oppascentrale in het ziekenhuis brengen.
    Ik persoonlijk liet de kids graag thuis of bij de opvang ;)

3. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Die kan toch best mee. Met net 2 jaar snapt ze er waarschijnlijk weinig van, maar dan leg je het toch uit op haar niveau.
    De dokter moet even in mama's buik kijken of alles goed is.
    En eventueel zeg je erbij dat hij kijkt of er al een baby komt.
    Dat laatste zou ik nog niet doen, daarmee zou ik wachten tot je ook daadwerkelijk een aantal maanden zwanger bent.

4. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Persoonlijk zou ik het kindje even een uurtje bij iemand brengen. Of idd naar een oppas in t zh. Succes vrijdag!

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mijn dochtertje is 4 maar die neem ik niet mee hoor krijg dan veel te veel vragen hahaha.
    gaat even naar de opvang in het ziekenhuis (VU amsterdam)
    Morgen mag ze weer dan hebben we een terugplaatsing.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zou een kind niet meenemen naar een vaginale echo. Hoe moet je dat uitleggen joh ;)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mijn dochter ging gewoon mee. Boekje mee en ze bleef voor die paar minuten netjes op haar stoel zitten. Geen probleem mee.

8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63

Ik had een paar maanden terug een spoedafspraak bij de gyn. voor uitgebreid onderzoek.
    ML kon daar niet voor thuiskomen van 't werk en opvang hebben we verder niet, dus DL gewoon meegenomen.
    We douchen met haar, etc. Bloot is gewoon.
    Uitgelegd dat "die mevrouw" naar 't kindje ging kijken en naar mama... de gyn. deed 't ook heel leuk, betrok haar er ook een beetje bij (bij de echo etc.). Inwendig onderzoek heeft DL ook gewoon meegekeken... ik denk niet dat ze er een trauma aan heeft overgehouden....;)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou dat is toch niet zo moeilijk? Toen mijn eerste spiraal werd geplaatst was de oudste 2,5 jaar en het hele gezin was erbij :).

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Meenemen hoor. Ik heb het ook wel eens moeten doen omdat ik echt geen oppas had. Ik had de buggy bij me en haar erin gezet met mijn telefoon op YouTube. Heeft nergens wat van meegekregen hoor :)

11. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ze is uiteindelijk naar opa en oma gegaan. Die waren gelukkig thuis:) Hier in het ziekenhuis is geen oppas waar ze naartoe kunnen en in de buggy blijft ze echt niet zitten, zelfs niet met youtube. Ik ben bang dat ik net als Silvana teveel vragen krijg. DL is erg slim voor haar leeftijd en zou maandag zo op het KDV vertellen wat ze allemaal gezien heeft;)

Deel Deze Pagina