Zondag was mijn nod.. vrijdag positieve test en zondag ook woensdag iets lichter toen met pijn s nacht naar hap.. test negatief. Vandaag nogmaals getest met kv2v5 die geeft een roze streep. Zo met blote oog goed te zien. Nu clear blue gedaan die geeft aan niet zwanger.. Pijn is ook zo goed als weg.. Snapt iemand dit nog
Ah shit lees net dat ik hem te kort in urine gehouden die van clear blue... hoe stom kan ik zijn... heb me testen van afgelopen week 3 stuks weg gegooid uit frustratie.. staat nog wel in ander topic hier. Deze is van 12uur vandaag.
Als er op de cb 'niet zwanger' stond heb je de test lang genoeg erin gehouden.De test heeft dan ook gewoon gewerkt.
Ik vind de test vandaag een flink stuk minder duidelijk dan je andere rijtje. Als de test nu weer wit gaat worden en je binnen een paar dagen niet ongesteld gaat worden denk ik dat het mogelijk is dat je een vrij lange lh piek hebt gehad en de testen dus op je lh piek hebben gereageerd. (verklaard de oploop en weer afloopt). Of als je een makkelijke huisarts hebt, zou je bloed kunnen laten prikken.
De testen die de huisarts gebruiken zijn ook lang zo gevoelig niet dan kruidvat. Maar na je nod zou je hcg al minimaal 100 moeten zijn en elke test moeten doen verkleuren, dus ook die van de huisarts. Heel naar en verdrietig dat het niet goed lijkt te gaan in je buik. Ik hoop toch op een wonder voor je.
Tja...ik vind het lastig.Persoonlijk denk ik dat het niet goed gaat.Je testen lopen af op deze foto,en je zou bij een goede zwangerschap verwachten dat je cb na een dag of drie (na eerste positieve test) wel zwanger aan zou geven.
Deze test van vandaag is wel weer een stuk duidelijker dan die laatste uit je andere topic. Wat raar! Ik snap dat je er niks van begrijpt. Blijf gewoon testen tot je zeker weet dat ze af of oplopen. Het klopt dat die drie testjes uit je andere topic eerder zijn gemaakt dan die van vandaag toch???
Vind het zelf ook allemaal vreemd en gaan uit van een miskraam.. maandag weer contact met verloskundige..
wil je niet doen stressen.... Maar al gedacht aan bbz? Bij die van mij verwarde ik ook bloedverlies met mijn menstruatie. En kreeg toen testen die op en weer af liepen. Of hebben ze je bij de hap wil nagekeken? Vind het altijd lastig omdat ik je niet ken en je niet onnodig wil laten paniekeren. Maar bedoel meer hou het in de gaten. Testen die wisselen maar niet doorstijgen, bloedverlies, en weet niet waarvoor je bij de hap was.,.. Sterkte in deze onzekerheid
Heb geen bloedverlies (gelukkig) had pijn rechts van me buik en flank.. hap zei dat bbz nog niet kon met 4weken in ieder geval geen pijn kon doen. Net verloskundige gebeld en mag morgen bloed prikken
Sorry jeske dan had ik dat verkeerd gelezen. Maar goed dat het wel besproken is op de hap. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
Wat apart zeg! Ik zie wel duidelijk de streepjes op je testen maar ze lopen inderdaad op en af. Ik hoop dat je na het bloedonderzoek wat meer duidelijkheid hebt!